"ירושלים תיהפך למרכז עסקים, ללא זוגות צעירים"

דרישה להקמת שדולה בכנסת שתפעל להקמת בתי חולים חדשים בעיר

הדסה עין כרם
הדסה עין כרם

״יש לדרוש מראש הממשלה ושרי הליכוד להשמיע את קולם בכל הקשור לבניית דירות לזוגות צעירים בירושלים״. את הדברים העלו תושבי שכונות במפגש תקופתי, עם יו"ר "התנועה למען ירושלים ותושביה" חיים מילר.

במפגשים שבהם עולים נושאים דחופים של סדר היום בעיר, האשים מילר: "לא יכול להיות מצב שמדברים על י-ם, קיים בכנסת לובי למען ירושלים, אך בשטח דבר לא נעשה בנושא דיור לזוגות צעירים. בעיר נבנו רק דירות יוקרה שבעלי הון רכשו אותם ואיזורים אלה הופכים לעיר רפאים במשך כל ימות השנה, מלבד בתקופות בהם מבקרים בהם הרוכשים המגיעים לחופש או לחגי ישראל".

מילר הציג בפני המשתתפים מסר שהעביר לשרי הממשלה, ובה נאמר, כי במצב הקיים ואם הוא יימשך, העיר תיהפך למרכז עסקים גדול, למרכז שגרירויות, אך ללא תושבים ובטח ללא זוגות צעירים.

נושא נוסף שהעלו התושבים, הוא לפנות בבקשה, שלאחר הבחירות יוקם לובי לבניית 2 בתי חולים בירושלים, מאחר והמצב כיום זועק לשמים, אלפי חולים בסכנה, הצוותים בבתי החולים מתריעים שאין מספיק מיטות בבתי החולים, חולים נאלצים להתאשפז במסדרונות. מטופלים מתלוננים על צעקות, צפיפות ואפס פרטיות.

"את המצב ניתן לפתור רק ע"י בניית 2 בתי חולים נוספים בעיר. כאשר יש להקים בית חולים במרכז העיר. לאחר שכל העובדות מוכיחות, כי המצב כיום, בהעדר בית חולים במרכז העיר, המרחק לבתי החולים הקיימים הינו בגדר של פיקוח נפש", טענו.

המשתתפים במפגש הביעו פליאה, כי ב-2 נושאים כה חשובים, קולו של רה"ע לא נשמע ותהו האם הוא בכלל לא מודע למצב, ולכן "יש לדרוש הקמת לובי לנושאים חשובים אלה למען ירושלים ותושביה".

השארת תגובה