5 חדרים עם מרפסת סוכה גדולה – ונוף לאגם

פרויקט אביסרור על המים - צילום יחצ (2)
פרויקט אביסרור על המים - צילום יחצ (2)

דירות 5 חדרים אחרונות עם קו ראשון לפארק ולאגם נותרו לשיווק בפרויקט אביסרור על המים בשכונת אגמים באשקלון שאוכלס לאחרונה. לדירות מרפסות גדולות בשטח שנע בין 18 מ"ר ועד 25 מ"ר. הייחודיות של בנייני הבוטיק בפרויקט הוא כי כל הבניינים נמצאים על הפארק והאגם המוקם במקום.

פרויקט אביסרור על המים כולל 6 בנייני בוטיק כשבכל בניין 10 יחידות דיור בלבד. הפרויקט נבנה  בסטנדרט גבוה כשמרבית הדירות צופות לאגם ולפארק שיוקמו במקום.

תמהיל הדירות משתנה וכולל דירות בנות 4 ו- 5 חדרים ופנטהאוזים בבניין בן ה-9 קומות ועוד דירות גן ודירות מיוחדות בבנייני הבוטיק.

יורם אביסרור, סמנכ"ל בחברת אביסרור משה ובניו, ציין "מדובר בהזדמנות אחרונה לרכוש דירת 5 חדרים בקו ראשון לפארק ולאגם, בדירות עם נוף פתוח. זהו פרויקט המגורים במיקום הטוב ביותר בשכונה – ממש אל מול האגם והפארק שיוקמו במקום. כל אלו מסבירים את הביקוש הגבוה וקצב המכירות המהיר. שכונת אגמים היא שכונה חדשה וצעירה באשקלון, עם מאות דונמים של שטחים ירוקים, שבילי הליכה, מסלולי אופניים, פינות ישיבה, הסובבים סביב אגם מלאכותי מרהיב ביופיו, עתידי. ותכלול אלפי יחידות דיור שיצפו אל האגם".

השארת תגובה