טיפים ועצות לבחירת תכשיטי זהב ויהלומים

רשת אימפרס, מחיר 2990 במקום 6578 שח, צילום אורי לבני
רשת אימפרס, מחיר 2990 במקום 6578 שח, צילום אורי לבני

לרוב הנשים  תכשיטי זהב משובצי יהלום גורמים להחסיר פעימה, אבל רובנו לא יודעים  להבחין ולדעת מה חשוב ברכישת יהלום: הצבע, הליטוש, איכות היהלום וכו. מאחר והיהלום הוא אחד הפריטים היקרים יותר בארון (או המגרה), ובגלל שמדובר בתורה שלמה,

אז  כדאי לדעת ולברר לפני הרכישה, מספר דברים.

הסטייליסטית סנדרה רינגלר, שחתומה על עיצובי  קולקציות תכשיטי היהלומים של רשת אימפרס,  מעניקה מספר טיפים שיסייעו בבחירה נכונה ונבונה של תכשיטי יוקרה.

שיבוץ היהלומים בזהב איכותי של 14 או 18 קראט

לאבן אצילית כמו יהלום מגיע להיות מוקפת במסגרת אצילית לא פחות. חוץ מזה, לתכשיטי זהב יש כמה יתרונות נוספים שמשפיעים, בין היתר גם על הבריאות.  הגוף לא מפתח תגובות אלרגיות וריאקציות שונות לזהב, להבדיל ממתכות אחרות. זהב גם עמיד יותר ולכן גם אחרי שנים רבות התכשיט משובץ בזהב ייראה מדהים ולא ישאיר סימני צבע על העור, לא ישחיר או ייהרס.

תעודת אחריות ותעודת הערכה

צריך לקחת בחשבון שכל מוצר, אפילו הכי איכותי, זקוק לתעודת אחריות. כמו כן, כדאי מאד לבטח את התכשיטים, כי אף פעם אין לדעת. נכון, לתכשיט אהוב קשה מאד למצוא תחליף, אבל הידיעה שהתכשיט מבוטח בהחלט יכולה לפחות קצת להקל על האובדן.

תעודה ממכון גמולוגי לכל תכשיט משובץ 1 קראט יהלומים ומעלה

יהלום הוא אבן אצילית ולכן כל יהלום איכותי עובר הערכה ובדיקה במכון גמולוגי חיצוני ומקבל תעודה בה מפורטים כל המאפיינים שלו. תעודה ממכון גמולוגי היא מסמך חובה ברכישת יהלומים ואבנים יקרות אחרות והיא מעידה על האיכות שלו.

תו תקן של מכון התקנים

כל אחד יודע, כמה מחמירים הסטנדרטים בישראל, לכן חשוב לא להתפשר ולרכוש תכשיטים בחנויות מוכרות בישראל, כאלה שמוכנות להציג תו תקן ממכון התקנים הישראלי.

חברות באיגוד התכשיטים הישראלי

כדאי לוודא שהחברה בה נרכש התכשיט משתייכת לאיגוד התכשיטים הישראלי. מדובר בחברות במועדון יוקרתי מאוד, שלא כל חברה יכולה להתקבל אליו. החברות באיגוד מצביעה על איכות המוצרים, איכות השירותים ועוד'.

אפשרות לחידוש התכשיט ללא חיוב

חשוב לדעת שיש לאן לפנות במקרה וקרה משהו לתכשיט שלך במהלך תקופת האחריות. בנוסף, נורא נחמד לדעת שקיימת אופציה לחדש ולהבריק את התכשיט, אותה מציעות רשתות נבחרות בלבד.

מקור היהלומים- טבעיים או מעבדה?

היום, כשניתן בקלות ליצור יהלומים בתנאי מעבדה, ואי אפשר כמעט להבדיל ביניהם לבין היהלומים שנוצרו במשך מיליוני שנה בטבע, אסור להתפשר על פחות מיהלומים טבעיים ואמיתיים.  אין כמו לדעת שהיהלומים המשובצים בטבעת, עגילים, צמיד או תליון שלך התחילו אי שם מגוש פחם קטן בטבע, ללא שום מגע יד אדם עד שהפכו לאבן טבעית, מדהימה ונוצצת שכל מה שהיא צריכה זה רק ליטוש.

רכישת תכשיטים און-ליין

אין ספק שהאינטרנט, הינו פורץ הדרך בכל מה שקשור לנגישות של הצרכן הסופי לעולם הגלובלי. יחד עם זאת, הוא טומן בחובו לא מעט סכנות. ברכישת תכשיטי יהלומים באינטרנט חשוב לבדוק את אמינות האתר, אחראיות אותה מקבל הרוכש ותנאי ההספקה.

ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס ברחבי הארץ

להרשמה למועדון הלקוחות ולפרטים נוספים: www.impress-stores.co.il

השארת תגובה