נתניהו: מי מממן עורך דין למני נפתלי?

שרה נתניהו הגיעה להעיד במשפט תביעה שמנהל מני נפתלי בגין 'פגיעה במשו הטוב', נתניהו אמרה: “לא פעמיים ולא שלוש היו ערימות של חמגשיות – בניגוד לדעתנו. והיו בשרים. והייתי אומרת לו: ‘מני. אנחנו לא אוכלים את זה'”

מני נפתלי
מני נפתלי

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגיעה לפני הצהריים לבית משפט השלום בהרצליה כדי להעיד בתביעת הדיבה שהגיש מני נפתלי, לשעבר אב הבית במעון ראש הממשלה, נגד כמה ממקורבי נתניהו.

רעיית ראש הממשלה זומנה לעדות על ידי אחד מהם, ניר חפץ, היום עד המדינה ב’תיק 4000′, ובעבר יועץ התקשורת של הזוג נתניהו.

כאשר נכנסה שרה נתניהו לבית המשפט קראו לעברה מפגינים שעמדו במקום קריאות גנאי, ובין היתר צעקו לה “הרוע” ו”גנבת”.

מני נפתלי אמר בכניסה לדיון: “נלחם עוד פעם על כל מה שאמרו עליי. האמת תצא לאור”.

כאשר נשאל נפתלי מה יגיד לאשת ראש הממשלה – השיב: “שתעזוב את בלפור”.

שרה נתניהו אמרה בעדותה: “אני חייבת להגיד שלא עקבתי אחרי ההליך, אבל אני מבינה שמדובר בעלויות בבית ראש הממשלה בתקופת מני נפתלי. במשך חמש שנים מני נפתלי שופך את דמי ואת דמה של משפחתי ואני לא מגיבה. מפגין מול בית היועץ המשפטי על מנת להשפיע עליו לפתוח הליכים וחקירות נגד ראש הממשלה.

“גם כשנכנסתי לאולם ספגתי עלבונות. זה אישי, זה לא פוליטי. נפתלי גרר להוצאות של מיליונים במעונות והוא תובע כל הזמן. מעניין אותי מאיפה יש לו כסף לעורכי הדין”.

נתניהו טענה כי נפתלי הוא האחראי היחידי לגידול ההוצאות בבית ראש הממשלה וכינתה אותו “עד מדינה”: “על ההוצאות אחראי אב הבית. היום המצב אחר, כנראה למדו במשרד ראש הממשלה. הוא (נפתלי) היה שולט יחיד ללא עוררין, בבריונות והתנהגות לא מכובדת. עכשיו הוא עד מדינה”. הקהל באולם השיב בצעקות: “הוא לא עד מדינה”.

לאחר מכן הוסיפה נתניהו: “נפתלי אשם בפרשת המעונות – לולא הוא, לא היתה פרשה”.

נתניהו העידה כי ביקשה תמיד שיוגש לה “אוכל פשוט”. לטענתה נפתלי אחראי לכמות החמגשיות: “לא פעמיים ולא שלוש היו ערימות של חמגשיות – בניגוד לדעתנו. והיו בשרים. והייתי אומרת לו: ‘מני. אנחנו לא אוכלים את זה'”.

בהמשך עדותה האשימה נתניהו את נפתלי בהטרדה של עובדים במעון: “אב הבית היה חזק מאוד. יכולה לספר על מזכירה שלי שהוא היה משקה את הדשא, ופתאום מרטיב אותה וצוחק עליה: ‘איזה יופי את נראית עם בגדים רטובים’. והיא בכתה”.

על הטענות כי הזמינו חשמלאי ביום כיפור אמרה: “טענו כלפינו שהזמנו חשמלאי בשם אבי פחימה לקיסריה ביום כיפור. אנחנו מעולם לא היינו ביום כיפור בקיסריה. חשוב לנו להישאר בירושלים וללכת לבית הכנסת”.

השארת תגובה