חדש: המזגן שיקבע בכל חדר מה הטמפרטורה הדרושה

מזגן מיני מרכזי אינוורטר חדש בטכנולוגיה VAF פורצת דרך, מבוססת על מערכת המשנה את ספיקת האוויר בהתאם לבחירת המשתמש ומאפשרת עבודה במצב שקט יותר, חסכוני יותר וטכנולוגי יותר

מערכת סנס של תדיראן
מערכת סנס של תדיראן

תדיראן בטכנולוגיה כחול לבן פורצת דרך: תדיראן משיקה את המזגן האינטואטיבי הראשון בעולם – TADIRAN SENSE – מזגן מיני מרכזי אינוורטר חדש עם טכנולוגיה VAF פורצת דרך אשר פותחה בלעדית במפעל החברה בעפולה.

טכנולוגיית ה-VAF (Variable Air Flow) מבוססת על מערכת המשנה את ספיקת האוויר של היחידה הפנימית בהתאם לבחירה של המשתמש ולפי תנאי העבודה של המזגן ניתן להפעיל את מפוח היחידה במצב "פעולה חרישית".

המערכת כוללת בקרת חדרים Comfort System שיודעת להתאים את ספיקת האוויר למספר הדאמפרים שפועלים ולדרישה של המשתמש בפועל, כך שהיא מתאימה את עצמה לדרישות המשתמש, כגון: טמפרטורה יציבה, הורדת מהירות מפוח ושליטה על תדר המדחס המאפשרים חיסכון בחשמל של כ-30% לעומת מזגן אינוורטר ללא מערכת זו ובקרת חדרים. כמו כן, המערכת כוללת שלט ופאנל הפעלה בעל שליטה על 7 מהירויות.

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן אמר: "אני גאה להשיק את מזגן המיני מרכזי החדש של תדיראן עם טכנולוגיה פורצת דרך ברמה הבינלאומית שפותחה על ידי המהנדסים המבריקים של החברה במפעל תדיראן בעפולה. מדובר במערכת ראשונה מסוגה בעולם אשר מתאימה את כמות האוויר למה שהלקוח צריך ומאפשרת לווסת טמפרטורה שונה בכל חדר בבית לפי הצרכים ובלי לבזבז את יתרת האוויר. המערכת הייחודית שפיתחנו תעניק ללקוח חיסכון אדיר בחשמל של עד כ-30%."

מה זה מזגן אינטואטיבי ?

  • מזגן ש"מקשיב" ללקוח – מזגן מיני מרכזי עם מערכת בקרת חדרים Comfort System – השומרת על הטמפרטורה הרצויה בכל חדר וחדר, בהתאם לצרכים של הלקוח, ללא "בזבוז" מיותר של אוויר.
  • מזגן שקט יותר לנוחיות הלקוח – מזגן מיני מרכזי עם 7 מהירויות שונות (במקום 4 מהירויות שהיו עד כה במיני אינוורטר. רק 36-38 דציבלים במהירות Super Low.
  • מזגן חסכוני יותר – מזגן מיני מרכזי עם מדחס בטכנולוגיית אינוורטר עם מנוע  Perfect Speed DC  ביחידה הפנימית – ניהול מנוע פנימי כפונקציה של כמות הדאמפרים הפתוחים- פיתוח ייחודי של תדיראן.
  • מזגן עם יעילות אנרגטית גבוהה – מזגן מיני מרכזי עם טכנולוגיית ה-VAF המאפשרת ויסות ספיקת אוויר למניעת קירור או חימום באזורים שלא נדרשים להם מעניקה חיסכון משמעותי בחשמל של עד 30 אחוזים.
  • מזגן טכנולוגי יותר – המזגן מיני מרכזי תומך WIFI לשליטה מרחוק ובנוסף תקשורת MODBUS מובנית המאפשרת חיבור לבית חכם .
2 תגובות
  1. האמת זה מעולה, משמח לראות שתדיראן שממשיכים לשדרג את המזגנים בטכנולוגיות חדשות, לנו יש בבית מזגנים שלהם ואני מאוד מרוצה גם איכותיים וגם השירות שלהם מעולה

  2. מחפשת מזגן מיני מרכזי עם שליטה בכל חדר
    רכשתי דרככם לפני 15 שנה עכשיו המזגן מיני מרכזי מקצר נגיד שאני מדליקה את המזגן עובד 5 דקות ואז קופץ החשמל

השארת תגובה