נחמן ניימן סייר במקום לדת בנו

נחמן ניימן בבית החולים
נחמן ניימן בבית החולים

חבר מועצת מודיעין עילית, נחמן ניימן, חגג בשבוע שעבר את לידת בנו בשעטו"מ במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא).

ניימן ניצל את ההזדמנות כדי לסייר בשטח בית החולים, להיפגש עם ההנהלה והצוות המקצועי ולעמוד מקרוב על מהפכת ההתאמה לציבור החרדי. ניימן הביע בשם תושבי מודיעין עילית את הוכרתו וההערכתו על הפעולות שביצע ומבצע בית החולים למען הציבור החרדי, ודן עם הגורמים הרלוונטים בקידום ושיפור נושאים שונים שעל הפרק.

כזכור, ראש בית ההוראה 'היכל שמואל' בברכפלד, הרה"ג יוסף יוניוב, ערך בשבועות האחרונים סיור ממושך במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא). במהלך הסיור ביקר הרב יוניוב במחלקות השונות ונועד עם הצוות המקצועי והניהולי בבית החולים. מי שליווה את הרב בסיור היה רב המרכז הרפואי הרב הראל פדידה.

במהלך הסיור הביע הרב את התרשמותו והתפעלותו מההקפדה ההלכתית הגבוהה במקום בכל המחלקות והאגפים. "הן בנושא כשרות, הן בנושא שבת והן בעניינים אחרים – ניכרת השקעה עצומה של אנשי בית החולים לספק כל מה שצריך ע"פ כל דרישות ההלכה".

"במחלקת היולדות ראיתי התאמה מוחלטת לציבור החרדי, כך גם במטבח ובשאר המקומות".

בנוסף ציין הרב יוניוב את התרשמותו העמוקה מהרמה המקצועית הגבוהה בבית החולים. "כמוהל", כך הרב, "יוצא לי להגיע להרבה תינוקות לפני הברית בבית החולים. מה שראיתי באסף הרופא – הן מקצועית והן הלכתית – זה דבר מיוחד".

"אסף הרופא זה בית חולים שחרדים יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות", סיכם הרב, ואמר שימליץ למי ששואל אותו על בית החולים הזה.

השארת תגובה