ביבי: עודה וטיבי כבר על הסוס

ראש הממשלה שוחח עם גולשים ותקף את כחול לבן: "גנץ ולפיד לא מבינים כלום במדיניות חוץ, מדינאות זה עסק מסובך. צריך להיות שחקן ברמה העולמית" • "ליברמן רק רוצה להפיל אותי, מי שרוצה להפיל אותי שיצביע לליברמן"

נתניהו
נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח, במסגרת ‘לייב פייסבוק’, עם גולשים.

הוא תקף את יריביו במפלגת כחול לבן: “איימן עודה אמר שלא היה ראש ממשלה ישראלי שהשפיע כמוני על המדיניות של אמריקה לטובת ישראל. זה מה שאני עושה והם לא מסוגלים לעשות את זה.

“צריך ניסיון של עשרות שנים והכרה של דעת הקהל בארה״ב. הם מכירים אותי ומעריכים אותי. צריכים לדבר מתוך עוצמה פנימית גדולה וכוח שכנוע אדיר. אנחנו משנים את ההיסטוריה בעבודה קשה של מדינאות – והם לא מדינאים. הם בכלל לא מתחילים להבין איך עושים את זה”.

נתניהו הזכיר את הישגיו בתחום מדיניות החוץ: “במשך שנים בלמתי נסיגות וויתורים שנכפו עלינו על ידי האמריקנים. בשנים האחרונות אני מסובב את הגלגל ומביא להכרה בנכסים שלנו כדי להגן על עתיד ישראל. מההכרה האמריקנית בגולן, מהעברת שגרירות ארה״ב לירושלים ועכשיו הכשרת הלבבות להכרה בריבונות ישראל ביהודה ושומרון ובקעת הירדן. הודעתי על כך מראש לבית הלבן.

“גנץ ולפיד לא מבינים כלום במדיניות חוץ, הם לא מסוגלים להביא שום הישג מדיני לישראל. אני מביא ומקבע גבולות לישראל”.

נתניהו הדגיש: “זה לא בשביל גנץ ולפיד. מדינאות זה עסק מסובך. צריך להיות שחקן ברמה העולמית ולהיות מסוגל להניע גורמים מדיניים בעולם לטובתנו”.

הוא הוסיף: “איימן עודה כבר מרגיש את הביטחון, הוא יודע שהוא הולך להיות שר אצל לפיד וגנץ. איימן עודה ואחמד טיבי כבר מרגישים שהם על הסוס. הם שמחים בשמחת חבריהם בעזה, אבל מה שיותר מעניין זה שראינו את הקואליציה שהם הולכים להקים, כל אלה שלא הצביעו בעד חוק המצלמות”.

לדבריו, “ליברמן חתך אליהם והוא עושה יד אחת עם גנץ, לפיד, אחמד טיבי ואיימן עודה. ליברמן רק רוצה להפיל אותי, מי שרוצה להפיל אותי שיצביע לליברמן”.

נתניהו פנה לגולשים – ו’שתה’ במרומז את ימינה וש”ס: “אני מבקש מכם את המנדט כדי להמשיך במהלך. אסור להישאר בבית או להצביע למפלגות בימין שאו עוברות בטוח את אחוז החסימה או לא עוברות בכלל – ואז בזבזתם את הקול”.

תגיות
ביבי, טיבי, נתניהו, עודה

השארת תגובה