כשמדובר בביטוח שלכם, יחס אישי רק אצל סוכן ביטוח

תאונת רכב
תאונת רכב

כשלרכב שלכם יש בעיה במנוע, אתם יודעים לקחת אותו למוסך, זה שאתם מכירים וסומכים עליו. וכשאתם ממלאים דלק ברכב, אתם תוודאו את הסוג של הדלק וכנראה שתבדקו כמה ליטרים מולאו. בגלל שאתם דואגים לרכב שלכם ולעצמכם כשאתם בתוכו. ואם זה ככה, אין כל סיבה שתרגישו בנוח להפקיד את ביטוח הרכב שלכם בידיים של חברת ביטוח ענקית שלא תדע לעזור לכם בפן האישי ובזמן אמת. נכון?

אנחנו יודעים, נקודה למחשבה. והנה הסיבות למה סוכן ביטוח הוא כל כך חשוב במצבים בהם מפעילים ביטוח-

יש לך גב של סוכן

כאשר מפעילים את ביטוח הרכב, המשמעות היא שנפתחת תביעה אל מול חברת הביטוח של הצד השני. בזמן שחברת ביטוח גדולה, בעלת לקוחות רבים, מתפעלת כסרט נע ומנסה בכל כוחה למנוע שחרור כספים, אתם יכולים מהר מאוד למצוא את עצמכם בתוך מצב שלא נגמר. היתרון בסיוע של סוכן ביטוח הוא שאתם זוכים לליווי אישי מרגע פתיחת התביעה ועד לסיומה וסיכומה. אתם לרגע אחד לא תרגישו שזנחו אתכם או שאתם תביעה אחת מיני רבות.

של מי בעצם הרווח על חידוש הביטוח?

אמנם אתם יודעים מהו תאריך חידוש הביטוח שלכם ואתם יודעים שהחידוש קורה פעם בשנה. אך האם אתם יודעים מחירי הביטוח משתנים כמעט בכל חודש וכי יתכן שאתם יכולים לשלם פחות? חברת הביטוח הגדולה בה אתם נמצאים תהנה מהחידוש שלכם, כמו גם הנציג והעמלה שקיבל, לא ממש תטרח לציין בפניכם שאתם יכולים לשלם פחות. לעומת זאת, סוכן הביטוח שלכם יהיה זה שיגיד לכם שהגיע הזמן לעבור לחברת ביטוח רכב אחרת כי היא תהיה משתלמת יותר עבורכם.

כמה בתכלס אתם רוצים לשלם?

תחשבו על זה ככה, כשסוכן ביטוח מייעץ לכם על פוליסות ביטוח שונות ובהתאם לצרכים שלכם, הסבירות היא שהוא מחפש עבורכם ביטוח רכב בכמה חברות בו זמנית, משווה מחירים בין ביטוחי רכב שונים ובכך מבטיח לכם את הצעת המחיר לביטוח רכב האידאלית וההוגנת ביותר עבורכם. גם אם אתם כבר שנים חותמים אצל אותה חברת ביטוח וגם אם עד כה לא הפעלתם את ביטוח הרכב שלכם, קחו בחשבון שטווח המחירים שחברת ביטוח אחת יכולה להציע לכם יהיה קטן מאוד.

לסיכומו של דבר,

במקרי חירום וצורך, אף אחד לא אוהב להרגיש ששכחו אותו, שאין זמן בשבילו או שפשוט לא רוצים לעזור לו. כחלק מהמון, לעתים הדבר הזה יכול לקרות. אך כאשר בוחרים את היחס האישי על פני ההמון אפשר לגלות שהטיפול יכול להיות מהיר יותר, נעים יותר ומלווה לאורך כל הדרך על ידי איש מקצוע שאותו אתם מכירים מהרגע בו חתמתם על פוליסת הביטוח שלכם מולו. מעבר לפן והיחס האישי, הרווח של חברות הביטוח זה לא לשלם את התביעות למבוטחים.

סוכן בצד של הלקוח, יילחם בשבילו בשביל שייצא מרוצה, האינטרס של הסוכן הוא שכן יישלמו את התביעה לעומת חברות הביטוח שהאינטרס הוא הפוך ולהרוויח כמה שיותר.

השארת תגובה