דיווח: "נתניהו שוקל לפטר את סמוטריץ'" – בימין מגיבים: "משתמש וזורק"

עמית סגל דיווח, כי בתגובה להטחת העלבונות של סמוטריץ' בראש הממשלה בתגובה לפסיקה בעפולה, נתניהו שוקל לפטר אותו מהממשלה – בימין מגיבים: "נתניהו תמיד זלזל בציונות הדתית"

ח"כ בצלאל סמוטריץ
ח"כ בצלאל סמוטריץ

האם ראש הממשלה מתכוון לפטר את השר בצלאל סמוטריץ' מהממשלה? אם לשפוט על פי הדיווח של הכתב הפוליטי עמית סגל, הרי שהנושא בהחלט עומד על השולחן וכי בשעות הבוקר קיים רה"מ התייעצויות בנידון.

אלא שב"ימין המאוחד" שהחליטו כי בסבב הזה לא ישתקו עוד ויעלימו עין אל מול ניסיונותיו החוזרים ונשנים של רה"מ 'לשתות' את המנדטים שלהם הגיבו בחריפות לדיווח והאשימו, כי "ההתייחסות המזלזלת של נתניהו לציונות הדתית היא קבועה. הוא תמיד 'משתמש וזורק'. העובדה שהוא בכלל מעז לדבר על פיטורי סמוטריץ' מוכיחה שפני נתניהו לממשלה עם השמאל. בחיים הוא לא העלה על דעתו לפטר את כחלון או ליברמן שתקפו אותו ללא הרף".

בסביבת רה"מ הביעו אתמול והיום זעם לנוכח תגובת סמוטריץ' לפסיקת בית המשפט בנושא ההדרה בעפולה ולפיה, "מערכת המשפט מטומטמת. סליחה שלמרות מעמדי לא מוצא מילה מעודנת יותר". סמוטריץ' אף הטיל את האחריות לפסיקת ביהמ"ש לפתחו של רה"מ כשהאשים את נתניהו בטרלול, "ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי".

השארת תגובה