טסים לחו"ל בחופש הגדול? אל תוותרו על ביטוח נסיעות לחו"ל

החופש הגדול מהווה את החופשה השתית הארוכה והאולטימטיבית לא רק עבור ילדים ובני נוער, אלא גם עבור הורים רבים. אמנם לרבים מן ההורים המושג "חופש גדול" מעלה בעיקר אסוציאציה של הצורך הנצחי להעסיק את הילדים לאורך חודשי הקיץ הלוהטים, אך זו גם ההזדמנות לברוח קצת מישראל הלוהטת לחו"ל, עם או בלי הילדים. עבור כל מי שטס לחו"ל בחופש הגדול, בין אם מדובר במשפחות, בהורים לבדם או בילדים/בני נוער אשר טסים בעצמם ליעד זה או אחר בחו"ל, חשוב תמיד לזכור לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. מה כולל ביטוח זה ומדוע חשוב כל כך לעשותו לפני שטסים?

כיסוי רפואי מלא עבור טיפולים רפואיים בחו"ל – ביטוח נסיעות לחו"ל

הסיבה לכך שביטוח נסיעות לחו"ל היא פוליסה אשר לא רק קיימת ומוכרת בארץ, אלא גם נרכשת על ידי רובם המכריע של ישראלים בטרם טיסתם לחו"ל, היא כי כאשר אנחנו שוהים בחו"ל איננו מכוסים בכל הנוגע להוצאות רפואיות במידת הצורך, למשל במקרים של תאונות, פציעות או מחלות הדורשות בדיקה ו/או טיפול רפואי מקצועי. בעוד בארץ אנחנו משלמים ביטוח לאומי, דמי קופת חולים ועוד כהנה וכהנה מסים שונים המכסים אותנו מפני מרבית ההוצאות הרפואיות הבלתי צפויות להן אנו עלולים להזדקק, בחו"ל הכיסויים הללו אינם תקפים כמובן, וכל פציעה קטנה המצריכה מאיתנו ביקור במיון המקומי עלולה לעלות לנו ביוקר רב. במדינות כמו ארצות הברית, למשל, כמו גם מדינות רבות אחרות בעולם, גם בדיקה רפואית קצרה ומרשם לתרופה או טיפול זה או אחר עלולים לעלות לנו מאות ואלפי דולרים. ביטוח נסיעות לחו"ל כמובן מכסה אותנו בעבור כל מקרה אפשרי שכזה, בתמורה לתשלום זעום של כמה דולרים בודדים עבור יום בו אנו שוהים מחוץ למדינה.

לא להרוס לעצמנו את החופש הגדול – הסיבות לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל

כפי שציינו, כל מקרה המצריך בדיקה ו/או טיפול רפואיים בחו"ל עלול מהר מאוד להצטבר לכדי חשבון בדובה מאות ואלפי דולרים. במקרה ומדובר בפציעה חמורה יותר ההוצאות עשויות להצטבר אף לסכומים גבוהים יותר, מה שלבטח יותיר אותנו בברוך כלכלי לא קטן.

לכן, הסיבה הראשונה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל כאשר טסים בחופש הגדול היא על מנת להימנע ממצב בו אנו מסיימים את החופשה שלנו בחו"ל עם חוב עצום אותו ניאלץ להחזיר בעצמנו.

סיבה נוספת וחשובה לא פחות היא שקט נפשי – כשאתם טסים ומסתובבים בחו"ל עם ביטוח נסיעות בתוקף אתם יכולים תמיד להיות שקטים ורגועים – גם אם יקרה מקרה בלתי נעים אשר יצריך טיפול רפואי, הביטוח יכסה את ההוצאות באופן אוטומטי.

וסיבה שלישית היא הטיפולים הנדרשים עצמם – לעיתים נדרשת, למשל, הטסה לארץ, או טיפול מסוים אשר עלותו גבוהה במיוחד. על מנת לקבל את הטיפולים הטובים ביותר בלי להתעכב או להתחשבן, כדאי להחזיק בביטוח נסיעות לחו"ל תקף.

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין באתר כלל ביטוח לחצו כאן.

השארת תגובה