סוכנות דואר חדשה תוקם בבאר שבע

רשת מחסני השוק יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם דואר ישראל: משיקה סוכנות דואר בסניף האורגים בבאר-שבע, אשר תפעל במתכונת נרחבת עד שעות הלילה לרווחת הציבור

רשת מחסני השוק תפעיל סוכנות דואר בסניף האורגים באר-שבע צילום מחסני השוק (1)
רשת מחסני השוק תפעיל סוכנות דואר בסניף האורגים באר-שבע צילום מחסני השוק (1)

סניף הדואר החדש, ישרת את כלל הציבור ויעניק שירותי דואר נרחבים כולל העברת בעלות, הנפקת רישיונות, קבלת קצבאות, פתיחת חשבון, העברות בנקאיות ועוד

בתום הפיילוט רשת מחסני השוק, צפויה לבחון שילוב סוכנויות דואר נוספות בסניפים נבחרים ברחבי הארץ

רשת מחסני השוק, יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם דואר ישראל: משיקה סוכנות דואר בסניף האורגים בבאר-שבע, אשר תפעל במתכונת נרחבת עד שעות הלילה לרווחת הציבור. סניף הדואר החדש, ישרת את כלל הציבור ויעניק שירותי דואר נרחבים, ביניהם: העברת בעלות, הנפקת רישיונות, קבלת קצבאות, פתיחת חשבון בנק, העברות בנקאיות ועוד.

מהלך חדשני זה של רשת מחסני השוק המונה 66 סניפים ברחבי הארץ, מהווה חלק מפיילוט שבסופו יוחלט האם להרחיב את השירותים לסניפים נוספים של הרשת ברחבי הארץ. שעות הפעילות של סניף הדואר הפועל בקונספט של חנות בתוך חנות ויופעל על ידי עובדי הרשת המובילה, יהיו בימי א'-ג' החל מ- 8 בבוקר ועד ::0020, ימי ד'-ה'-החל מ- 8 בבוקר ועד לשעה 21:00 ובימי ו' בין השעות 7:30-13:00.

עוזי נעמן, מנהל הפרויקט ברשת מחסני השוק, מסר : "אנו שמחים להשיק את השירות החדשני להפעלת סוכנות דואר בחנויות הרשת, אשר נועד לשרת את כלל הציבור ולהרחיב את שעות פעילות הדואר למקסימום האפשרי. כחלק מהבעת אמון במהלך ומתוך מחשבה להקל על קהלים שונים ביניהם קשישים, סטודנטים, אשר יוכלו לאחד בין הקניות השוטפות לבין שירותי הדואר הנדרשים ולחסוך לראשונה זמן ולוגיסטיקה יקרים. השקענו משאבים רבים על מנת להכשיר חלק ממצבת העובדים של הרשת אשר יהיו אמונים על ההפעלה ומתן שירות מקצועי, אדיב ויעיל לשביעות רצון לקוחותינו הנאמנים".

עוד הוסיף נעמן "כחברה מובילה וחדשנית, אנו בוחנים באופן תדיר שיתופי פעולה ייחודיים על מנת להעניק פתרונות יצירתיים אשר ישפרו את חווית הקנייה ויחסכו זמן יקר במציאות העמוסה בה אנו חיים כיום. אנו פועלים רבות על מנת לאגד שירותים רבים תחת קורת גג אחת ולראייה סניף האורגים מפעיל סוכנות דואר, מעבדת סלולאר, חנות לתינוקות, מסעדה ושירותי אוכל מוכן תחת המותג המטבח של ג'ולי, כשהמגמה המסתמנת הנה להמשיך להרחיב פעילות זו בסניפים הגדולים של הרשת".

השארת תגובה