בחודש אוגוסט: סובב כינרת

איגוד ערים כינרת ורשות הכינרת יפעילו את קו "סובב כינרת" הסעות ללא תשלום, צוותי הסברה ופקחים לאכיפת חוקי התעבורה והשקט בחופי איגוד ערים השקטים

שאטל-קו סובב כינרת
שאטל-קו סובב כינרת

על מנת להקל על הגעת הנופשים לחופים, יופעל על ידי איגוד ערים כינרת ורשות הכינרת, קו 'סובב כינרת', הסעה חינמית במהלך חודש אוגוסט, החל מהשעה 10:00 ועד 20:00, בכל שעתיים עגולות. "קו סובב כינרת" יצא מתחנת גליל סנטר בטבריה, יקיף את האגם הלאומי, יעצור בכל חופי הכינרת וישוב חזרה אל טבריה. הקו יהיה פעיל במהלך חודש אוגוסט (למעט התאריכים- 1.8, 4-8.8, 11.8).

יעל סלע, מנהלת אגף חינוך וקהילה ברשות הכינרת אומרת, כי הפעלת "קו סובב כינרת", נועדה להקל על עומס התחבורה בכבישי סובב כינרת, למנוע זיהום ובמיוחד לסייע לבני נוער בהגעה לחופים, ללא סיכון של נסיעה בטרמפים. עוד מוסיפה סלע כי גם משפחות מוזמנות להשתמש בשאטל, להשאיר את הרכב או להגיע עם אוטובוס מכל הארץ ולעלות להסעה החינמית בגליל סנטר ומשם אל החופים, ומאחר והכניסה לחופים הינה ללא עלות, הנופש בכינרת הינו זול ונגיש יותר לכלל עם ישראל.

עוד אומרת סלע, כי בחופשת הקיץ, מפעילה רשות הכינרת צוותי ההסברה המסיירים בחופי איגוד ערים כינרת השקטים, פוגשים את ציבור הנופשים ומסבירים על חשיבות השמירה על ניקיון, מקורות המים ומחלקים שקיות אשפה.

בנוסף, במהלך כל חודש אוגוסט, יינתנו שירותי הצלה בחופי האיגוד עד השעה 19:00 בערב ויתוגברו צוותי הפיקוח והמתנדבים.

ברשות כינרת מבקשים מכלל הרוחצים לרחוץ רק בחופים מוכרזים עם פיקוח ושירותי הצלה, לא להיכנס למים שלא בשעות פעילות תחנת ההצלה, להימנע מלהיכנס למים עם אביזרי ציפה (אבובים, מזרונים וכד') ובעיקר להשגיח השגחה רציפה ופעילה על הילדים בעת הרחצה בים והשהייה בחוף למען בטיחותם.

יש לציין, כי איגוד ערים כינרת, המועצות האזוריות והמשרד לביטחון פנים, הציבו בחופי הכינרת כ-300 מצלמות אבטחה, הפועלות לאורך כל שעות היממה ומקושרות אל חדר השליטה והבקרה ברשות הכינרת בצמח, המחובר גם למשטרת ישראל, למען בטחון הנופשים.

לפרטים ומידע- כוכבית כינרת מכל טלפון- 55477* ובאתר www.kineret.org.il

השארת תגובה