לתכנן את חגי תשרי דווקא עכשיו

החכם עיניו בראשו: מה גורם למשפחות לסגור נופש לחגי תשרי עוד לפני שהן יודעות היכן יבלו בבין הזמנים? כל הפרטים

קינג דיויד פראג
קינג דיויד פראג

בין הזמנים מעבר לפינה, ומשפחות רבות כבר סגרו את יעד ולו"ז החופש שלהן. אצל אחרות ההתלבטות עדיין בשיאה: בארץ או בחו"ל, במלון או בצימר, כמה ימים, מתי וכיו"ב אלו רק חלק מהלבטים שמלווים החלטה על נופש, ואנחנו מאחלים להן כמובן בחירה מוצלחת.

כך או אחרת, יעד אחד פחות רלוונטי בנקודת הזמן הזאת: מלון קינג דיוויד פראג. החדרים במלון המהודר שבבירת צ'כיה, היחיד באירופה בעל סטנדרט של 5 כוכבים העומד תחת כשרות מהודרת לכל אורך השנה, נתפסו מבעוד מועד ע"י הנופשים שביקשו להיות בטוחים שהם ייהנו גם השנה מנופש מושלם.

"הביקוש למלון מגיע לשיאו בתקופת הקיץ, כשמטבע הדברים תקופת בין הזמנים היא העמוסה ביותר", מסביר לירן לוי, מנכ"ל קינג דיוויד פראג.

לוי מספר שבכל הנוגע לתקופת בין הזמנים המלון "סולד אאוט" כאשר גם בשבועות הנלווים אליו כבר קשה מאוד למצוא חדרים פנויים.

"אנחנו במלון שמחים מאוד על האמון והמוניטין שצברנו אצל הנופש החרדי. מבחינתנו זה מחמיא מאוד שאנחנו מגיעים לתפוסה מלאה שבועות ארוכים מאוד לפני בין הזמנים".

לוי חושף כי לנוכח הביקוש הגבוה וההערכה כי גם תקופת החגים תתאפיין במגמה דומה, יש מי שכבר שריינו לעצמם מקום לחגי תשרי תש"פ. "זה אולי נשמע מוזר, אבל מי שמודע לביקוש יודע שככל שנתקרב לחגים הסיכוי להצליח למצוא חדר פנוי – פוחת".

כידוע, מלון 'קינג דייויד' בפראג קנה לעצמו בשנים האחרונות מקום של כבוד ברשימת יעדי הנופש הנחשקים של הציבור החרדי מעבר לים. עצם קיומו של מלון הנמצא תחת השגחה מהודרת ומתנהל ע"פ כל גדרי ההלכה באחת הערים המתויירות בעולם – אינו דבר מובן מאליו עבור ציבור שומרי התורה.

בנוסף, במלון מתקיימים גם 3 מנייני תפילה בכל יום, זאת לצד קיומו של מקוה טהרה לגברים ולנשים ע"פ כל דקדוקי ההלכה.

השארת תגובה