המומחים מגלים: בתקופת חופשת הקיץ הביקוש לעבודות מהבית גובר

שינויים בהרגלי עבודה, מייצרים הזדמנויות תעסוקתיות חדשות, כך מגלים מומחי ההשמה של חברת קריירה, חברת התעסוקה המובילה בציבור הדתי והחרדי. מסתבר שמידי שנה בימי חופשת הקיץ, עולה הביקוש לעבודות מהבית שכוללות מגוון רחב של תחומי תעסוקה

לצד הביקוש הרב מידי שנה לעבודות מהבית בתקופת חודשי הקיץ, בשנים האחרונות נראה שגם היצע המשרות לעבודות מהבית מתרחב. אפשרויות התעסוקה הרבות, שחלקן הגדול נולד בזכות עולם המחשבים והרשת, כולל משרות רבות, בטווחי תעסוקה מעניינים שמאפשרים כמעט לכל אחד למצוא משרה שתסייע לו בהכנסה נוספת בימים אלה.

בין המשרות הרבות שהתווספו בימים אלה למאגר המשרות האיכותיות של חברת קריירה, ניתן למצוא משרות רבות בתחומים מגוונים עם שכר טוב ודרישות שמאפשרות לבצע את העבודה מהבית.

למעלה מ-100 משרות של עבודה מהבית, הכוללות עבודות לשעות ספורות בתור הכנסה נוספת וכן משרות רבות המאפשרות שימוש ברשת בהתאם להוראות הרבנים.
בין המשרות לעבודות מהבית ניתן למצוא עבודות כמו קלדנות, תמלול, עורכים תורניים, מתאמי פגישות, מנהלי תיקי לקוחות, מזכירות רפואית וזימון תורים, ומשרות בתחומי החינוך מהבית ועוד.

לצד גיוס חסר תקדים של משרות לעבודה מהבית, צוות איתור המשרות של קריירה, מאתר ומוסיף מידי שבוע למאגרי החברה כ- 800 משרות חדשות ואיכותיות הכוללות משרות ממשלתיות, אקדמאיות, גרפיקה, גננות, הוראה, עבודות משרדיות, הנה"ח ועוד.

לדברי יצחק טיקוצקי מנכ"ל קריירה: "כמי שמובילים את שוק התעסוקה בציבור החרדי, אנו מודעים למגמות השונות בשוק העבודה ולביקוש הגובר לעבודות מהבית בתקופה זו של השנה. כדי לענות על הביקושים, אנו יודעים לאתר את המשרות המבוקשות מבעוד מעוד ולספק מענה הולם לציבור מבקשי העבודה. היכולת לבצע את ההתאמה בין צרכי המעסיקים ולצרכי המועסקים, הפכו את קריירה לחברת ההשמה המועדפת על המעסיקים הגדולים במשק".

השארת תגובה