כיצד בוחרים עגלת טיולון שמתאימה לתינוק?

Metro-Stroller עגלת מטרו מבית ארגו בייבי במחיר מומלץ לצרכן ב1799שח ועכשיו במחיר השקה 1599שח צילום יחצ חול (6)
Metro-Stroller עגלת מטרו מבית ארגו בייבי במחיר מומלץ לצרכן ב1799שח ועכשיו במחיר השקה 1599שח צילום יחצ חול (6)

מספר טיפים והנחיות ששווה לקרוא לפני שרוכשים – בעיקר הורים טריים   

אחת הרכישות החשובות והמסובכות ביותר עבור הורים טריים היא קניית עגלה. ההחלטה הזו כרוכה בלא מעט נתונים ומידע שרבים מאיתנו כלל לא מבינים בהם.

חברת פופון (poupon), היבואנית הרשמית של ארגובייבי בישראל, משיקה השבוע לראשונה בישראל טיולון  הפרימיום של המותג,  metro (מטרו), וממליצה לעשות סדר עבור אלו שעומדים בפני הרכישה הגדולה.

ורד אורבך, מנכ"ל חברת פופון אומרת: "כדי לא להתבלבל מההיצע הגדול של עגלות בכל מיני סוגים, עיצובים, צבעים ומחירים,  כדאי לעשות שיעורי בית לפני שנכנסים לחנות לציוד תינוקות ולהתמקד בדברים שחשובים באמת.

 ששת השיקולים המובילים בבחירת העגלה:

בטיחות – הנושא החשוב ביותר בבחירת עגלה היא הבדיקה שהיא עומדת באישור מכון התקנים ובתקן לעגלה. קיימת עדיפות לבחור עגלה של מותג בינלאומי, שכן בנוסף לתקן הישראלי היא תעמוד גם בתקנים בינלאומיים נוספים כמו האמריקאי והאירופי. במקרה הזה- כל המוסיף  רק מוסיף ארשת ביטחון לך ולתינוק.

קיפול ופתיחה – קיימים הבדלים תהומיים בין העגלות: יש עגלות תינוק שניתן לקפל ללא מאמץ ואפילו ביד אחת, ויש הדורשות פירוק מקדים של העריסה (אמבטיה) או של המושב כדי לקפלה בכמה שלבים. גם גודל העגלה כשהיא מקופלת משמעותי מאוד, בעיקר בנסיעות ברכב, אוטובוס, מטוס וכד'.

יכולת ניהוג ותמרון עגלה – להבדיל מנוחות הנסיעה, הנקבעת על פי טיב המתלים והגלגלים, ולהבדיל מיכולת העבירות, המושפעת מקוטרם של הגלגלים, יכולת הניהוג מושפעת ממבנה העגלה ומידית האחיזה. עגלה שלא ניתן לתמרן איתה בקלות – היא עגלה בעייתית. כך גם עגלה שגלגליה אינם איכותיים מספיק. איך תדעו זאת? צאו  עם העגלה לסיבוב מחוץ לחנות, אתגרו אותה עם מדרכות הרחוב ובדקו את רמת הנוחות. רק כך תוכלו לדעת את התשובה.

משקל עצמי, ויציבות עגלה – משקלן של עגלות לתינוק נע בין 6 ל-13 קג. חשוב שהעגלה תהיה קלה ופרקטית מאחר וברוב הזמן היא מגיעה איתנו למקומות שמוכרחים להיות בהם יותר "קלילים" – באוטובוס, במטוס, במדרגות ובעליה במדרכה. עגלה קלה משמעותה משקל נמוך, מתחת ל-7 ק"ג וחשוב להרים את העגלה המקופלת בחנות ולבדוק שהיא אכן קלה לנשיאה.

נוחות התינוק – בדקו שמדובר בעגלה ארגונומית,  המותאמת לגב התינוק, עם משענת ארגונומית מרופדת ותומכת,  המאושרת ועומדת  בתקנים הנדרשים. לא כל עגלה קלה וקומפקטית אכן נוחה ובריאה לתינוק קטן.

נוחות ההורים – מומלץ לרכוש  טיולון קומפקטי במיוחד, המשלב נוחות מקסימאלית הן עבור  התינוק והן עבור ההורה.  בדקו שניתן להכניס את העגלה לרכב וכן לעלות איתו  לטיסה. יש בשוק עגלות במידות סופר קומפקטיות.

סוכך שמש- בשמש שלנו הישראלית שנמצאת כאן רוב ימות השנה, חשוב לשים דגש על אורך הסוכך כך שיאפשר להורה להבטיח את המקסימום הגנה עבור התינוק. קיימות הרבה ורסיות למגן השמש, כאלה שנפתחות עד רגל התינוק, כאלו עם רשת ובלי ועוד. בכל אחת מן האופציות יש לשים לב שבפוזיציה הסטנדרטית שלה – היא מכסה היטב את ראש וכתפיי התינוק.

את עגלת מטרו מבית ארגובייבי ניתן להשיג בחנויות הפרטיות המובחרות למוצרי תינוקות,  ובאתר ארגובייבי ישראל www.ergobaby.co.il  , www.poupon.co.il

השארת תגובה