אייבי בנימין: "השופט שיבח אותי"

פעיל השמאל אייבי בנימין שהפסיד בתביעת הדיבה שהגיש נגדו בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, טוען כי מתוך 140.000 ש"ח שהוגש נגדו בכתב התביעה, השופט חייב אותו ב- 20 אל"ש בלבד

יאיר נתניהו
יאיר נתניהו

פעיל השמאל אייבי בנימין שהפסיד שלשום בבית המשפט בתביעת הדיבה שהגיש נגדו יאיר נתניהו סבור כי מדובר בהישג משפטי אל מול 'תביעת ההשתקה' מבלפור.

בראיון לתכנית 'קלמן ליברמן' אמר בנימין, כי בדיון אתמול שיבח אותו השופט על הדרך בה פעל מרגע שקיבל פניה בענין הפוסט שהעלה נגד נתניהו הבן. "בסך הכל הדהדתי מידע שעלה עוד קודם לכן בכנסת".

לדבריו, "זו תביעת השתקה, בבלפור ניסו להפחיד אותי ולהשתיק אותי". עוד אמר, כי "בסך הכל מתוך 140 אלף שהוא ביקש השופט פסק לו 20 אלף סמליים".

כשנשאל מדוע פרסם מידע מבלי לבדוק את אמיתות הדבר לפני כן השיב, "אני אזרח, אין לי דרך לבדוק, אני הדהדתי דברים שפורסמו במקומות אחרים. כל מי שיפנה אלי על פרסום ויטען שהוא לא נכון אני אסיר ואתנצל מיד".

"אם אתה מחולל ידיעה זה דבר אחד ואם אתה מהדהד ידיעה של אדם שני זה משהו אחר. אם לא מבינים את זה זו פגיעה אנושה בחופש המידע ברשתות החברתיות".

אייבי בנימין ביקר בחריפות את יאיר נתניהו ואמר, כי"יאיר נתניהו הוא לשון הרע אחד גדול, רק השבוע, נגד הדרוזים, נגד האתיופים, אתמול נגד גיא פלג. איפה הוא היה שנה, למה הוא לא תבע את אבי בניהו, למה הוא לא תבע את אראל מרגלית? אלמלא הייתי מגיש בג"ץ לחקור את נתניהו על פרשת הצוללות התביעה הזו לא היתה באה לעולם".

השארת תגובה