יעלון בבני ברק: החרדים חשובים לנו

על רקע ההתקרבות של מפלגת 'כחול לבן' למגזר החרדי הגיע הבוקר בכיר מפלגת 'כחול לבן' ושר הביטחון לשעבר ח"כ משה בוגי יעלון, לביקור מיוחד במערכת קבוצת התקשורת החרדית הגדולה 'קו עיתונות' בבני ברק

הרב שמואל צברי עם משה יעלון
הרב שמואל צברי עם משה יעלון

ח"כ יעלון הגיע לסיור מיוחד במערכת קבוצת התקשורת הגדולה במגזר החרדי 'קו עיתונות', שוחח עם ראשי המערכת, הכתבים ואנשי התוכן של המערכת על הקשר בין 'כחול לבן' למגזר החרדי.

במרכז הסיור, קיים ח"כ יעלון ישיבת מערכת עם צוות בכירי הרשת, וביניהם הפרשן הפוליטי הבכיר עו"ד אבי בלום, העורך הראשי ישראל פריי, יו"ר הועדה הרוחנית הרב שמואל צברי, וצוות כתבי ועורכי עיתוני הרשת.

שר הביטחון לשעבר יעלון שוחח עם המשתתפים על הקשר העמוק שלו עם המגזר החרדי, על סאגת חוק הגיוס, ועל הקואליציה העתידית עם המפלגות החרדיות לקראת הבחירות הקרובות לכנסת ה-22.

"בתקופת כהונתי כשר הביטחון, אמר יעלון, הוכחתי שהדרך הנכונה להשתלבות בני העדה החרדית בצה"ל ובחברה היא על ידי עידוד ומתן אפשרות לשרת ולא על ידי כפייה ושיח של שנאה. בג"צ התערב שנה לאחר שסיימתי את כהונתי, משום שמשרד הביטחון לא ביצע את מלאכתו ולא עמד ביעד הגיוס", הוסיף.

בדף הפייסבוק שלו התייחס לסיור שלו ב'קו עיתונות' וכתב: "הבוקר ערכתי ביקור בקבוצת התקשורת ׳קו עיתונות׳, מהמובילים בעיתונות החרדית. הכרותי עם ההנהגה החרדית נמשכת מזה תקופה ארוכה, לאורך כל תפקידי הממלכתיים ועד היום. באתי היום להתרשם, להתעדכן ולעדכן".

"החברה החרדית חשובה לנו, היא חלק בלתי נפרד מאיתנו וכך גם תמשיך להיות. מנהיגים צריכים לפעול להשתלבות של כלל המגזרים בחברה הישראלית.מבקש להודות על האירוח המיוחד והמושקע", הוסיף יעלון.

השארת תגובה