יהדות בראש: רמי גרינברג עם המועצה הדתית

ראש העיר פ"ת, רמי גרינברג, ערך השבוע פגישת עבודה עם כלל עובדי המועצה הדתית בעיר ושמע על עבודת מחלקות המועצה. ראש העיר: "העירייה שותפה מלאה בשירותי הדת בעיר פ"ת"

המועצה הדתית פתח תקווה - צילום - יחצ (3)
המועצה הדתית פתח תקווה - צילום - יחצ (3)

במסגרת הישיבות הסדורות של ראש העיר עם המחלקות השונות בעירייה, השבוע הוזמנו עובדי המועצה הדתית אל ראש העיר שביקש לשמוע ולהתעדכן על הנעשה בשירותי הדת בעיר.

ראש העיר המעורה גם בשירותי הדת בעיר, שיבח את עובדי המועצה הדתית בראשותו של פלטיאל איזנטל ובניהולו של עופר אברהם, על השירות הנדיב והאיכותי לטובת התושבים. "עיריית פתח תקווה היא ללא ספק שותפה מלאה בשירותי הדת כאן בעיר. העבודה החשובה שלכם, הסבלנות ומתן השירות מכל הלב היא עבודת קודש. תמשיכו לשדרג את שירותי הדת למען התושבים, ואנחנו בעירייה קשובים גם לצרכים שלכם כדי לעשות זאת", אמר ראש העיר לנוכחים.

בפגישה השתתף גם הרב הגאון משה פינטו – רב שכונת אם המושבות וראש ישיבת פאר משה בפ"ת. הרב העלה בדבריו את פעילותה המבורכת של המועצה הדתית במתן שירותי הדת, וציין כי זו אחת המועצות הדתיות הטובות בארץ הודות למנכ"ל עופר אברהם ולראש המועצה פלטיאל איזנטל וצוות ההנהלה. הרב פינטו ציין את מצוקת בתי הכנסת בשכונות החדשות וביקש כי העירייה תתייחס אל בתי כנסת כאל מועדונים קהילתיים. עוד ציין כי נדרש סיוע בפעולות של מורה הוראה בענייני טהרה, במכונים לבר מצווה לילדים ובהכוונת נוער בבתי ספר.

במהלך הפגישה הועלו מספר רעיונות לשדרוג שירותי הדת כגון הקמת גמ"ח לאבלים אשר ייתן מענה לשאלות בימי האבלות, סיוע בדברי תורה בבתי אבלים וספר תורה לבתי אבלים אשר יופקד במועצה הדתית וייעשה בו שימוש בעת הצורך.

נושא חשוב נוסף שעלה במהלך הפגישה הוא טיפוח ושיפוץ מקוואות טהרה בעיר וכן תנאי שכרן של הבלניות.

עובדי המועצה הדתית ציינו בתום הפגישה כי ראש העיר הפגין בקיאות בעבודתם ואף מצא פתרונות יצירתיים למספר דברים חשובים. ראש העיר הבטיח לבדוק את הבקשות והנושאים שעלו במהלך הפגישה ובפגישת עבודה שוטפת עם מנכ"ל המועצה הדתית עופר אברהם ימצאו את הפתרונות הנדרשים לשדרוג שירותי הדת למען תושבי העיר.

השארת תגובה