שבוע הספר: קוראים על זה ומשחקים אותה!

ספרים זה אהבת חייהם של רבים מאיתנו אז היכן תמצאו חווית קריאה ופנאי?

שבוע הספר העברי הוא אירוע המתקיים בישראל מדי שנה במהלך חודש יוני, במסגרתו מוקמים ירידי ספרים ברחובות הערים, ובהם מיוצגות מרבית הוצאות הספרים בישראל, המוכרות את ספריהן במחירים מוזלים. גם בחנויות הספרים נמכרים הספרים בהוזלה בתקופה זו, ויש בהן המאריכות את המכירה המוזלת על-פני כל החודש. החל משנת 1996 התרחב מעגל "שבוע הספר" גם לשוק הספרים במגזר החרדי, ובמהלכו מתקיימים ירידי ספרים גם בריכוזים חרדיים, והוא מכונה "שבוע הספר התורני". שבוע הספר התורני איננו מנוהל בצורה ריכוזית ומאורגנת, אלא באופן עצמאי, ומתקיימים מספר מרכזים כמו ירושלים ובני ברק.

"הציבור שומר המצוות נולד עם אהבה למילה הכתובה", אמר לי פעם סופר חילוני ידוע בלא מעט קנאה. והוא צודק. אתם מן הסתם שייכים לז'אנר שנולד עם ספר ביד (ומרכיב משקפיים כי לא שמע לאמא וקרא בחושך…)

ספרים ומשחקים לכל בני המשפחה – בשילוב עם בתי קפה הפזורים ברשת

ספרים זה אהבת חייהם של רבים מאיתנו, ואם כבר ספרים, "צומת ספרים" היא הרשת המובילה בישראל לחוויית קריאה ופנאי, בה תמצאו הרבה מעבר לספרים – גם משחקים רבים לעצמכם ולילדים. 'צומת ספרים' מונה 96 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, באחד מהם בטוח תתקלו בדרך הביתה. הרשת שמה לה למטרה להעמיק את תרבות הקריאה ולהביא את הספרות היפה לכל בית בישראל, במחירים אטרקטיביים, במגוון שפות ובנגישות מקסימלית.

הקנייה בחנויות הרשת המרווחות – היא חוויה בפני עצמה. הקונספט של החנויות מאפשרות לקוראים לשוטט בין מדפי הספרים, ליהנות מקריאה נינוחה בשולחנות העיון הרחבים ולבלות בבתי הקפה המשולבים ברשת.

על מדפי המשחקים המציעים כאמור, חוויית פנאי ומשחק, תמצאו הכל, החל מטאקי, רמיקוב ומונופול המיתולוגיים שתמיד אהובים ומלהיבים ועד למשחקים עכשוויים ומרתקים כמו 'חלומות', 'פלונטר', 'שרלוק', 'חתלתול' ועוד ועוד.

"ניפגש בצומת!" זה האיחול הכי כייפי לכל מי שרוצה לפנק את עצמו ואת מי שהוא אוהב בספר או במשחק איכותי באמת.

השארת תגובה