סגן ראש העיר יקבל שכר – החוב לעירייה יקוזז מהמשכורת

משרד הפנים אישר את מינויו של אורי בוסקילה לסגן ראש עיריית בת ים, בכפוף לקיזוז אלפי שקלים מהמשכורת לתשלום חוב לעירייה # בוסקילה: החוב עדיין בדיון משפטי

אורי בוסקילה
אורי בוסקילה

משרד הפנים אישר את כניסת אורי בוסקילה לתפקיד סגן ראש העיר באופן מלא, בכפוף לקיזוז חלק ממשכורתו על חובות עברו לעיריית בת ים. כזכור, עם כינון הקואליציה העירונית, זכה בוסקילה בתואר סגן ראש העיר, אך לא זכה לכל התופינים הנלווים עד לאישור משרד הפנים. כעת הוא יהיה זכאי למשכורת, שירותי מזכירה ופקידות וסמכות חתימה.

לבוסקילה התדיינות משפטית ארוכה עם עיריית בת ים, לאחר שחויב להחזיר לקופתה כ-160,000 ₪ שקיבל כמשכורת על כהונתו כסגן ראש העיר משך 4 חודשים בשנת 2014 – מינוי שבית המשפט קבע כי אינו תקף. לאחר שלא השיב את מלוא הסכום, הוא נתבע על ידי עיריית בת ים וכעת הוא תובע את העירייה בבית הדין לענייני עבודה על הסכום שחויב לשלם.

על פי הסיכום עם משרד הפנים, בוסקילה יוכל לכהן מעתה כסגן ראש עיר בשכר, וממשכורתו יקוזזו כ-6,000 ₪ בחודש לתשלום החוב. בוסקילה מבקש להדגיש כי הקיזוז הינו בכפוף לתביעה שהוא מנהל נגד העירייה בבית הדין לעבודה ואם יימצא כי הצדק עמו – הכסף ישוב אליו.

השארת תגובה