אלפי ילדים והורים חגגו עצמאות מוקדם

עיריית בת ים ערכה הפנינג חגיגי לכבוד יום עצמאות עבור ילדי גני הילדים • בתכנית: מסרים חינוכיים, ליצנים מתנפחים, תפילה לשלום המדינה ומלא ארטיקים

תפילה
תפילה

חגיגות ה-71 למדינת ישראל החלו ברחבי הארץ ביום רביעי בערב, אך ילדי גני הילדים בבת ים והוריהם התחילו את החגיגות כבר ביום שישי הקודם. שאטלים שארגנה העירייה אספו את ילדי הגנים מרחבי העיר אל האמפי פיס, בו התכנסו כ-4,500 הורים, ילדים, גננות וסייעות. את פני הילדים והורים כשהגיעו, קיבלו לוליינים, ליצנים מתנפחים מסוגים שונים ובלונים מעוצבים בצבעי כחול לבן.

במהלך האירוע נהנו הילדים מהופעות ייחודיות של "נעמה סופר על" וכן במופע של חני נחמיאס וגילי בא לבקר עם המופע "הופל'ה". עיקר התוכנית האומנותית הייתה מספר מופעים ערכיים של הילדים עצמם אשר הוכנו יחד עם הגננות טרם האירוע. ילדי גן  "ים המלח" עלו לבמה בתפילה לשלום המדינה שריגשו את הקהל בהופעה מיוחדת, ילדי גן "נופר" הכינו מופע של מחרוזת שירי יגאל בשן, ילדי גן "נווה חוף" ביצעו ריקוד לצלילי השיר "היחידה" של הזמר יהורם גאון וועד ההורים יחד עם תפוס מעניקים שי מיוחד לחיילי צה"ל.

כמו כן הופיעו נציגות הגננות והסייעות במופע לכבוד יום העצמאות וכן התקיים מופע דגלנות מרהיב. כל הילדים קיבלו דגל חגיגי, כובע מיוחד לכבוד יום העצמאות עם דגל המדינה עליו וכן קיבלו ארטיק לקראת סוף האירוע.

את האירוע כיבדו נציגים רבים מהנהלת העיר שהתרגשו מאד לראות את השמחה הרבה בקרב הילדים. האירוע אורגן ע"י אגף החינוך ובהובלתה של הגברת מירב הראל מנהלת המחלקה לגיל הרך, בשיתוף נציגי ועד ההורים העירוני שהודו ושיבחו על האירוע המיוחד.

השארת תגובה