ילדים קטנים, אלופים גדולים

תלמידי בית ספר 'יד מרדכי' מבת ים, זכו במקום הראשון בתחרות ה'שחמטק' הארצית

שחמט
שחמט

כ-140 בתי ספר יסודיים מרחבי הארץ השתתפו בתחרות אליפות שחמטק הארצית, הנערכת מדי שנה לכיתות א' – ו'. מתוך כלל בתי הספר בארץ, זכו השנה תלמידי בית הספר יד מרדכי מבת ים במקום הראשון עם הניקוד הגבוה ביותר בארץ.

תחרות שחמטק הארצית הסתיימה השבוע, ובה זכה בית הספר יד מרדכי בתחרות, בעודו צובר את הניקוד הגבוה ביותר מבין כל בתי הספר בארץ. בית הספר יד מרדכי ניצח את בית ספר בן גוריון מרחובות, אשר זכה במקום השני, ושנה שעברה זכה במקום הראשון.

במסגרת התחרות התלמידים התמודדו ברמות קושי שונות באמצעות אפליקציית שחמטק, שבה צברו נקודות, תוך כדי פתירת תרגילי שחמט מאתגרים. בדרך זו מתפתחות מיומנויות הדרושות לאדם הצעיר במאה ב- 21, ביניהם חשיבה יצירתית, מתמטית, לוגית, פיתוח הזיכרון, רכישת מיומנויות ניהוליות, חברתיות ועוד.

במהלך התחרות תלמידי יד מרדכי פתרו את התרגילים מכל מכשיר, מחשב, טאבלט, סמארטפון ומכל מקום – מבית הספר מהבית וכדומה, ובכך הכניסו למעגל הלמידה המשמעותית גם את בני המשפחה.

מנהלת בית הספר יד מדרכי, אביבית מיסטריאל: "כמנהלת אני גאה בעשייה החינוכית שלנו ובשאיפתנו המתמדת למצוינות שבאה לידי ביטוי בהשקעה העקבית והמשמעותית של תלמידנו שהניבה תוצאות של גאווה גדולה לבית ספרנו ולעירנו".

בית הספר בן גוריון זכה בפרסים יקרי ערך: ערכת שחמט ריצפתית ו – 10 ערכות אולימפיות איכותיות להצגת תרבות השחמט בבית הספר. כמו כן, צפויים לקבל התלמידים מידי מנהלי התוכנית "שחמטק" גביע בית ספרי, מדליות ותעודות על תרומתם של כל אחד ואחת להצלחה משותפת.

 

השארת תגובה