הפתעות לכבוד שבועות

עוגת הגבינה בחג השבועות תמיד תתחיל מגביע של גבינה לבנה, שמנת חמוצה או שמנת מתוקה ♦ שבועות תשע"ה פשוט טעים עם תנובה: פעילות המתמקדת בעוגת הגבינה המסורתית לצד מוצרים חדשים וחוברת מתכוני חג

כמדי שנה, נערכת תנובה לחג השבועות. השנה, בסימן "פשוט טעים", מציעה תנובה מוצרים חדשים, חוברת מתכונים ופעילויות שונות, שהמרכזית בהן היא עוגת הגבינה – הכוכבת הבלתי מעורערת של שולחן החג.

עכשווית או נוסטלגית, פשוטה או מתוחכמת, עוגת הגבינה בחג השבועות תמיד תתחיל מגביע של גבינה לבנה, שמנת חמוצה או שמנת מתוקה של תנובה, אותם מוצרים בסיסיים, פשוטים וטובים המבוססים על תנובת הארץ והחקלאות הישראלית,  שמלווים כל בית בישראל כבר 90 שנה.

השנה, תנובה משיקה במיוחד לשבועות מוצרים חדשים ובראשם ערכה מיוחדת להכנת עוגת גבינה. כמו כן מפיצה החברה חוברת מתכונים ומקיימת פעילויות שונות בהן תחרות מתכונים עם נגיעות נוסטלגיות בניצוחם של שפים מובילים ומשלוח עוגות גבינה עד הבית. מנכ"ל תשלובת החלב ומשנה למנכ"ל תנובה אייל מליס: "פעילות תנובה בחג השבועות השנה נבנתה בהתאם לצרכים המרכזיים המאפיינים את הצרכן של היום. אנו מציעים פתרונות לצרכנים המחושבים בדמות קופונים, מבצעים ומאגדות. לצרכנים הדואגים לתזונתם גם בחג, מתכוני שבועות טעימים ובריאים, ומוצרים חדשים ומיוחדים לצרכנים הרוצים לפנק את עצמם בחג כגון גבינות שמנת, גבינות מיוחדות ועוד". 

מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב, ענת גרוס-שון: "במוקד הפעילות שלנו השנה – עוגת הגבינה המסמלת עבור צרכנים רבים את חג השבועות. במסגרת הפעילות אנו נגיע לעשרות אלפי בתים ונחלק לצרכנים עוגות גבינה. בנוסף, אנו משיקים ערכה להכנת עוגת גבינה פירורים במחיר מיוחד עבור הצרכנים המחפשים אחר פתרונות קלים ונוחים לבישול ולאפיה במחירים אטרקטיביים. הערכה מכילה ממגוון מוצרינו ותבטיח לצרכן הכנת עוגת גבינה פשוטה, טעימה ובנוחות מירבית".

"לרגל החג: ערכה מיוחדת להכנת עוגה גבינה, קופונים ומאגדות במחירים אטרקטיביים"

 השקת מוצרים חדשים

  • ערכה להכנת עוגת גבינה – ערכה במהדורה מוגבלת לכבוד שבועות המכילה את כל מוצרי תנובה הדרושים להכנת עוגת גבינה עם פירורים על-פי מתכון של שף ניב כהן מ'תנובה שף: 2 גביעי גבינה לבנה 5% 250 גרם, 2 מיכלי שמנת מתוקה להקצפה 32%, 1 גביע שמנת חמוצה 15%, 2 יחידות של 10 גרם חמאה ו-300 גרם פירורים מוכנים. כל שצריך להוסיף זה סוכר ואינסטנט פודינג.
  • גבינת שמנת נפוליאון 25% שומן עם פלפל שחור
  • לצד מוצרים אלה ניתן למצוא מוצרי תנובה נוספים, בהם גם מוצרים קלאסיים לשבועות: גבינת שמנת נפוליאון 16% בטעם טבעי, קרם גבינת שמנת 5% עם פלפלים, קולאז' גבינת עיזים פרומעז גליל, גבינת חמד פיראוס 16%, פתיתים מיוחדים לפיצה של השף הלבן, מעדן שוקולד YOLO ועוד. 

חוברת מתכונים לחג 

כמדי שנה לקראת חג השבועות מפיצה תנובה חוברת מתכונים חגיגית, המציגה מבחר מתכונים של מאכלי חלב. השנה מוקדש פרק לעוגת הגבינה, הכוכבת הבלתי מעורערת של שולחן החג, בו קובצו, לצד מתכונים חדשים, מיטב מתכוני עוגות הגבינה שהופיעו בחוברות תנובה לאורך השנים. בנוסף, כחלק ממחויבותה לקדם מודעות לתזונה ואורח חיים בריא שולבו בחוברת מתכונים ברוח תוכנית ה'מצפן התזונתי' שמובילה תנובה בשנתיים האחרונות – מופחתי שומן, מלח וסוכר ועתירי ירקות.

קופוני הטבה ומאגדות מבצע ומשלוחי עוגות גבינה עד הבית ומתכוני עוגת גבינה מבית סבתא – תנובה תחלק קופוני הנחה אטרקטיביים על מגוון מוצרי חג מובילים. בנקודות המכירה, בחוברת מתכוני החג ובאתר החברה www.tnuva.co.il

השארת תגובה