צוות 3 מנקים לפסח: מכשירים את מקומות העבודה

חברת האחזקה והניקיון מקבוצת 'צוות 3' תגברה מערך העובדים וכבר החלו בשטח פעולות הניקיון והכשרת חברות הייטק ומפעלים לפסח

 

 

צוותי חברת האחזקה והניקיון של קבוצת "צוות 3", עושים ימים כלילות ועובדים שעות נוספות בתקופה שלפני פסח ונערכים כבר  להכשרה תעשייתית של מפעלים וחברות לקראת פסח.

כמדי שנה, מקדימה "צוות 3" את הכשרת חברות ההייטק, התעשייה והמפעלים על מנת להיערך מבעוד מועד ולהספיק להכשירם עד חג הפסח הממשמש ובא. השבוע החלו פעולות ההכשרה הכוללים ניקיונות מיוחדים.

ההכשרה נערכת במעמד נציגי הרבנות הרלוונטית לכל מחוז\עיר, נציגים מקצועיים מטעם הרבנות, מתלווים ומפקחים על עבודת הניקיון היסודית בכל אתר.

צוות הניקיון כולל אנשי מקצוע המאובזרים בשואבי אבק מתקדמים וציוד ניקיון ייעודי ומותאמים באופן מקסימלי, באמצעותם ניתן להגיע לכל פינה ולהכשיר באופן פרטני כל חברה וחברה. מפעלים גדולים דורשים עד שבועיים הכשרה, מפעלים בינוניים וקטנים ובעיקר חברות הייטק מוכשרים בתוך פחות משבוע.

מדובר בהשקעה חסרת תקדים שנמשכת לאורך שבועות בהם עומלים צוותי החטיבה המקצועית, עם מכונות קרצוף משוכללים, בפעולות מיוחדות כמו קרצוף חדרי אוכל וקפיטריות, ניקיון בגובה כמו חלונות ואבק.

יצוין, כי במסגרת הכשרת המפעלים וחברות ההייטק צוות הניקיון מבצע את הפעילות במהירות וביעילות, אחרי שעות העבודה או בימים שאין פעילות בחברות.

ניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת "צוות 3", מציין בסיפוק רב את העובדה ש: "בהשקעה מרובה והכשרה מיוחדת, חטיבת התפעול מעניקה שירות, מהירות תגובה ואיכות ביצוע עם צוותי ניקיון מקצועיים וציוד מותאם לתנאי השטח, עם מגוון סוגי טכנולוגיות המאפשר התאמה מקסימלית לתנאי השטח בהתאם לצרכים הנדרשים".

 

השארת תגובה