הפתרון לרישום: הסמינר מרחיב את שעריו

לאור מצוקת רישום התלמידות בסמינרים, הסמינר הוותיק מרחיב את שעריו במבנה חדש ומפואר. סמינר "איילת השחר" המחנך למצוינות, החליט להרחיב את המוסד ולהקים קמפוס חינוכי מפואר לרווחת התלמידות

אילוסטרציה: סמינר איילת השחר
אילוסטרציה: סמינר איילת השחר

סמינר "איילת השחר" הוקם לפני עשור שנים ובמסגרתו לומדות בנות עדות המזרח, המוסד אשר עומד בניהולו של איש החינוך הרב דניאל ויצמן מעניק לתלמידות כלים מקצועיים להמשך החיים ותעודות מוכרות ומוסמכות. המחנכות והמורות המקצועיות עם רקורד עשיר וניסיון חינוכי רב, שמות דגש על חינוך פנימי לצניעות ויראת שמיים טהורה כפי הוראת רבותינו גדולי ישראל שליט"א.

הסמינר שנמצא בקדמת עשרת הסמינרים המובילים בירושלים, ממנף את מטרתו ומשנתו החינוכית להענקת מקום לימוד לבנות מצטיינות וכן מאפשר להן לקבל את מיטב הכלים בכדי לבנות את אישיותן ברוח בית יעקב, לאורם ולניסיונם של גדולי הדור. תלמידות הסמינר מפארות את בתי בני התורה, בתים של תורה ויראת שמיים וחינוך מוקפד כדרך ישראל סבא. מחנכות הסמינר מצעידות את התלמידות לקומות נוספות באישיותן, מחדדות את ההשקפה היהודית ומעניקות יציבות ורוממות אישית.

כיום לומדות בסמינר 300 תלמידות המגיעות מבתים של בני תורה, שמתחנכות תחת פיקוחן של מחנכות בעלות שם וניסיון רב בחינוך. התלמידות נהנות מרמת לימודים גבוהה מאוד, בסיום שנות לימודם יוצאות התלמידות לאחר מבחנים רשמיים עם תעודות מקצועיות ומוכרות, בין המסגרות המקצועיות בסמינר ניתן לציין את לימודי קודש וחינוך, הוראה, הדרכה טיפולית, הנדסת תוכנה, תקשורת חזותית, יעוץ מס, חשבונאות, ניהול משרד ויעוץ פנסיוני. התלמידות יוצאות לאחר מבחנים רשמיים במדעי המחשב והנדסת תוכנה וכן בבחינות חוץ במקצועות תולדות עם ישראל, היסטוריה, עברית, דקדוק הבעה ומתמטיקה. סמינר "איילת השחר" ידוע בגישתו החינוכית והקשר המיוחד בין הסגל החינוכי לתלמידות, צוות הסמינר רואה בגישת החינוך מלאכת קודש בהכשרת בנות ישראל.

לאחר שנים של צפייה, הוחלט בהנהלת הסמינר בראשות הרב דניאל ויצמן להקים בנין חדש ומפואר אשר יכלול כיתות לימוד מרווחות, חדרי מחשבים גדולים, מעבדות מקצועיות, חדרי מוסיקה ואולם כינוסים מפואר. בהנהלת הסמינר מבטיחים שבעוד 14 חודשים, העבודה תסתיים והתלמידות ייהנו ממבנה ראוי ומכובד.

מחזיק תיק חינוך חרדי אברהם בצלאל שפועל רבות למען הצלחת מוסדות החינוך בירושלים, מסר: "סמינר איילת השחר בראשות הרב דניאל ויצמן ממוקם ברשימת הסמינרים הגדולים והמבוקשים בירושלים, בכל שנה אנו רואים ביקוש גדול של תלמידות להתקבל לסמינר. בסמינר יש צוות חינוכי מקצועי ביותר והרישום בכל שנה מעיד על כך. אני מברך את הנהלת הסמינר על המהלך המבורך לבניית מבנה חדש שייתן מענה ראוי למאות התלמידות שלומדות בסמינר".

השארת תגובה