ליצמן: "אכלנו מרורים במשך הקדנציה האחרונה"

"אנחנו חייבים להיות חזקים גם בתוך הממשלה של נתניהו כדי שלא יזלזלו בנו. אכלנו מרורים במשך הקדנציה האחרונה" – כך אמר סגן שר הבריאות ויו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן בכנס סגור שהתקיים בירושלים

חבר הכנסת יעקב ליצמן
חבר הכנסת יעקב ליצמן

ליצמן הבהיר שוב כי אין שום סיכוי שמפלגתו תתמוך בכחול לבן בראשות בני גנץ ויאיר לפיד: "זכרנו את הביזיונות שהוא האכיל אותנו", אמר על לפיד. "ברור שאנחנו הולכים עם נתניהו", כך מפרסם 'וואלה'.

ליצמן הבהיר כי "המאבק הראשון והגדול הוא שנקבל יותר מנדטים". לדבריו, "בהמשך גם לפיד וגנץ יירדו עוד, נכון שיש להם יותר מנדטים אבל פחות מהקואליציה שיש לנתניהו. אם יהדות התורה לא תקבל יותר מנדטים ממה שהיה בעבר – אנחנו מסכנים את הקואליציה כי אנחנו לא יודעים מה יהיה אחוז ההצבעה".

על יהדות התורה, אמר ליצמן כי "הסקרים מראים לנו 7 מנדטים אבל הם לא יודעים מה שהם מדברים. אבל אולי יותר חשוב, שגם בתוך הקואליציה אנחנו חייבים להיות יותר חזקים, גם בתוך הממשלה של נתניהו. במשך הקדנציה אכלנו מרורים והבאנו המון הישגים, השגנו כמעט כל מה שרצינו, לא הכול. תראו איך היה עם השבת שביזו אותה. גם כשיש קואליציה ימנית, אנחנו בצרות. וצריכים להגדיל את הכוח. חייבים שנהיה חזקים ושלא יזלזלו בנו, שלא ידחפו אותנו כל הזמן".

אחד הנושאים הבוערים של הממשלה הבאה הוא סוגיית גיוס החרדים לצה"ל, ליצמן אמר לנוכחים כי "הנושא של גיוס בני הישיבות זה לא כל כך פשוט כמו שחושבים". לדבריו, "גם על זה נצטרך לנהל מאבקים כפי שמועצת גדולי התורה תנחה אותנו. אני לא נגד נתניהו, נלך איתו ללא גמגום אבל חייבים לדעת שאנחנו צריכים להיות חזקים".

השארת תגובה