קרב החברים: בית המשפט נעתר לדרישת קריספל

לאחר שחבר מועצת העיר תבע בעשרות אלפי שקלים את עמיתו צוריאל קריספל, השבוע נענה בית המשפט לדרישת קריספל והפך את הדיון מדיון בסדר דין מהיר לדיון רגיל

צוריאל קריספל
צוריאל קריספל

בדיון שהתקיים ביום שני השבוע בבית משפט השלום בכפר סבא, התקבלה דרישתו של עו״ד משה יצחק אוסדיטשר, המייצג את יו"ר סיעת ש"ס העירונית וחבר מועצת עיריית אלעד, צוריאל קריספל, בתביעת לשון הרע שהוגשה כנגדו על ידי חבר המועצה אבי דיין.

כזכור, לפני יותר מחצי שנה תבע חבר מועצת העיר אבי דיין את יו"ר סיעתו לשעבר צוריאל קריספל מש"ס ב-70 אלף שקלים, בגין השמצות והכפשות במהלך ראיון ברדיו 'קול חי', לאחר שקריספל האשים את דיין ב"לקיחת מעטפות במחלקת הנדסה", כמי שהחזיק בתיק זה.

"מה צריך להרגיש תושב כשהוא מגיע למחלקת הנדסה? האם הוא צריך לדחוף מעטפה או לא?", אמר קריספל באותו ראיון והוסיף, כי "זה הסוד הכי גלוי באלעד. דופקים לאנשים בדלת, בבית", ואומרים לבעלי בתים: "אדוני, יש לך חריגת בנייה, או שתשלם או שנדגדג אותך".

במהלך הדיון שנערך השבוע דרש עו״ד יצחק אוסדיטשר להפוך את הדיון מדיון בסדר דין מהיר, כפי שדרשה התביעה, לסדר דין רגיל. בית המשפט קיבל את דרישתו ומשמעות החלטה היא, כי כעת יוזמנו לבית המשפט עדים לחקירה ולבירור העובדות והטענות שהעלה צוריאל קריספל בכתב ההגנה, שהגיש קריספל לפני מספר חודשים.

השארת תגובה