קניון הדר מתחדש בשש רשתות אופנה

כחלק ממהלך אסטרטגי רחב של שדרוג קניון הדר בירושלים, מתחדש הקניון בשש חנויות חדשות של מותגי אופנה מובילים ■ מנכ"ל קניון הדר: "כניסתן החנויות לתמהיל הקיים, מחזק את מעמדו של הקניון באזור ירושלים וסביבתה

קניון הדר
קניון הדר

כחלק ממהלך אסטרטגי רחב של שדרוג קניון הדר בירושלים,  מתחדש הקניון בשש חנויות חדשות של מותגי אופנה מובילים: מותג האופנה הספרדי MANGO, רשת האופנה הצרפתית לגבר celio, רשת האופנה קסטרו, רשת האופנה רנואר, רשת האופנה אמריקן איגל ורשת האופנה לילדים דה צ'ילדרן פלייס.

רשת האופנה קסטרו, פתחה סניף חדש בקניון, החנות החדשה ממוקמת בשדרת חנויות האופנה של הקניון ומשתרעת על שטח של כ-600 מ"ר, עם חוזה לחמש  שנים, עם אופציה להארכה לעוד 15 שנים. MANGO ישראל, פתחה את חנות הקונספט השנייה של המותג בישראל בקניון הדר בירושלים. חנות הקונספט החדשה משתרעת על שטח של כ-400 מ"ר, עם חוזה לחמש שנים, עם אופציה להארכה לעוד 15 שנים. רשת האופנה הצרפתית celio פותחת חנות חדשה בקומה השלישית בקניון המשתרעת על שטח של כ-130 מ"ר עם חוזה לחמש שנים, עם אופציה להארכה לעוד 5 שנים. החנות החדשה של אמריקן איגל ממוקמת בקומה השלישית של הקניון, משתרעת על שטח של כ-600 מ"ר עם חוזה ל-10 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 10 שנים. החנות החדשה של רשת 'רנואר',  משתרעת על שטח של כ-400 מ"ר, עם חוזה לשלוש שנים, עם אופציה להארכה לעוד 6 שנים. גם ענקית בגדי הילדים האמריקאית דה צ'ילדרן פלייס, הגיעה לקניון הדר בירושלים. הסניף החדש משתרע על שטח של כ-220 מ"ר, עם חוזה ל-10 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 10 שנים.

לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר: "כניסתן של ששת חנויות האופנה המובילות, לתמהיל החנויות הקיים, מחזק את מעמדו של הקניון באזור ירושלים וסביבתה ומרחיב את מגוון החנויות בתחום האופנה בקניון. זהו חלק ממהלך לחיזוק האסטרטגיה של הקניון, לתת מענה רחב ומקיף לציבור הלקוחות שלנו".

השארת תגובה