האדמו"ר ערך תפילה לרפואת נשיא המועצת

ההמונים בכינוס 'בנועם' אמש בכפר סבא התאכזבו מביטול השתתפותו של נשיא המועצת באירוע לרגל חולשתו וביקשו מהאדמו"ר רבי משה אבוחצירא ומרבי מנחם ביטון: ערכו מעמד תפילה וייחודים לרפואת חכם שלום בן טופחה מלכה

כנס בנועם
כנס בנועם

ההמונים שהמתינו אמש בכינוס 'בנועם' בכפר סבא לבואו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן לעיר, התקשו לקבל את הבשורה שהגיעה ברגע האחרון ולפיה לרגל חולשתו נבצר מחכם שלום לבוא לאירוע ההמונים.

אלא שאת האכזבה החליף מעמד תפילה וייחודים. רבים בקהל פנו לרב ישראל מאיר ריאני מייסד הארגון ולרב חיים כהן, רב בנועם בעיר, וטענו: "חייבים לעשות משהו, אם חכם שלום כהן לא בא נעשה פה עצרת תפילה לרפואתו של חכם שלום".

האדמו"ר רבי משה אבוחצירא ורבי מנחם ביטון, שהיו בין אורחי הכבוד במעמד, נטלו על עצמם את המשימה וערכו את מעמד התפילה והייחודים לרפואת מרן חכם שלום כהן. הקהל כולו נעמד על רגליו והאדמו"ר והרב ביטון ערכו יחדיו את התפילה והייחודים לרפואתו המהירה של מרן חכם שלום בן טופחה מלכה.

לאחר כניסת הרבנים לאולם ובהם הגאון רבי אליהו בר שלום רבה של בת ים, פנה תלמידו המובהק של מרן חכם שלום כהן, הגאון הגדול הרב זמיר כהן יו"ר 'בנועם', להמונים שגדשו את האולם וביקש שיצטרפו למאגר לומדי חברותות הקירוב של הארגון.

לאחר מכן שודר וידאו מיוחד ובו ברכתו של נשיא המועצת למעמד ולמשתתפי פרויקט הקירוב. בין דבריו אמר נשיא המועצת כי יש להרבות בלימוד עם מתקרבים ככל היכולת. "יש לעסוק בזה הרבה וללמוד איתם כמה שיותר, כמה שאפשר, הרי הגמרא אומרת שכל המלמד בן חבירו תורה כאילו ילדו", אמר נשיא המועצת בוידאו ששודר למשתתפי המעמד.

השארת תגובה