ינקי מלמד את ילדי צפת למחזר

חוברות קומיקס בחלוקה לבתים
חוברות קומיקס בחלוקה לבתים

עיריית צפת בשיתוף תאגיד תמיר מקדמת פעילות הסברה חדשה ומרתקת הפונה לילדי גם אל המגזר החרדי בעיר. בימים האחרונים החל קמפיין שיימשך לאורך התקופה הקרובה, במסגרתו מחולקים על גבי דלתות הבתים עלילת קומיקס שבאמצעותה למדים הילדים את הילד ינקי, דמות חביבה שאוהבת לשמור על הסביבה.

באמצעות דמות זו למדים הילדים על חשיבות הפרדת הפסולת באופן פרקטי- מה יש להשליך אל הפח הכתום המצוי בסמוך לביתם. לקומיקס מצורפת שקית רב פעמית שתפקידה לאגור את פסולת האריזות בבית. הקומיקס מחולק לפרקים ובכל הפצה יחולק לתושבים פרק אחד.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "בשנת 2019 ישנה חשיבות עליונה לשמירה על איכות הסביבה ומחזור פסולת הינה חלק מכך. אני מברך על שיתוף הפעולה עם תאגיד תמיר ורואה בפעילות חשיבות רבה והזדמנות, להגברת המודעות בקרב הדור הצעיר לשמירה על איכות הסביבה, הפרדת ומחזור פסולת".

ממנכ"ל תאגיד תמיר רני איידלר הוסיף ואמר: "מטרת פעילות ההסברה ברחבי הארץ בכלל ובמגזר החרדי בפרט היא לעודד ולהניע את ציבור התושבים להצטרף למאמץ, להתחיל להפריד אריזות בבית ולהעבירן למחזור. השיח המשותף עם מובילי ההסברה ברשויות החרדיות בישראל הובילו לפיתוח מערך קומיקס עלילתי ומעניין. כולי תקווה שבעקבות מהלך הסברתי זה יצטרפו עוד תושבים למהפכת המחזור ויסיעו לנו לשמור על הסביבה."

השארת תגובה