'פורום סרוגים' למען החינוך בפתח תקוה

רון כץ, סגן ראש העיר היה אורח הכבוד בוועדת החינוך של פורום סרוגים בחסות ראש העיר רמי גרינברג

פורום סרוגים
פורום סרוגים

ביום שלישי שעבר התכנסה ועדת החינוך הראשונה של סרוגים בנוכחות נציגי העירייה: סגן ראש העיר רון כץ, ראש מינהל החינוך, יונה אמרוסי יועץ ראש העיר למגזר הדתי, עוה"ד נילי טבצ'ניק ראש לשכת מנכ"ל העירייה, וערן חג'ג' רפרנט למגזר הדתי במינהל החינוך. בפגישה השתתפו: רכז ועדת חינוך תומר אשואל, מויישי פרידמן, משה שקד, אלי שטרן, ישראל שוקרון, עו"ד קלרה שמורק, פרופסור בתיה חפציבה ליפשיץ, משולם פנחס, מוריה פלקון,  הרב דורון אגסי והרב יוסף טהר.

"ועדת החינוך של סרוגים הוקמה מתוך מטרה להעלות נושאים שונים בעיר בתחום החינוך ולהביא לפתרונם. בין היתר  הועלו בוועדה הנושאים הבאים: בקשת בית ספר "דעת מבינים" להעברה למבנה חלופי. בקשת תלמוד תורה "מוריה" לקבלת לקבלת כיתת גן ושתי כיתות נוספות. העומס בשכונת נווה גן ואפשרות של העברת מבני תנועות הנוער לתוך רחבת בית ספר "מרחביה". כמו כן, הועלו דרכים להעסיק את בני הנוער בשעות אחר הצהריים, כגון בחונכויות למידה של בתי ספר שונים באותו איזור. העצמת החינוך המיוחד ושילובו בחינוך הרגיל. יצירת פרויקטים משמעותיים וערכיים לבני הנוער", אמר תומר אשואל.

סגן ראש העיר רון כץ הקשיב לכל הנושאים שהעלנו מהשטח והראה רגישות במתן פתרונות. הוא אמר שהתפיסה של אגף החינוך היא טובה, אך הם רוצים להפוך אותה למצוינת. לדבריו, אין היום גוף מדידה במנהל החינוך והם יפעלו ליצור אותו. בנוסף, אמר כץ כי הם רוצים ליצור רצף חינוכי מגיל אפס ועד לתיכון כאשר כל הגופים הרלוונטיים ידאגו לתקשר ולשתף פעולה.

"ועדת החינוך של סרוגים תתכנס מדי חודש על מנת לקדם את הנושאים החינוכיים הבוערים בעיר. נשמח לשמש אוזן קשבת בתחום החינוך של המגזר הדתי על כל גווניו, ולתת מענה שוויוני לכולם. נשמח לצרף אנשים נוספים לשורותינו", הוסיף תומר אשואל.

תגובה אחת
  1. ונציג אמיתי שלהם וניבחר בקלפי לא נכח.

השארת תגובה