נתניהו לחייל האתיופי: "הזדעזעתי מהדבר הזה"

שבוע לאחר פרסום הסרטון ולאחר ההפגנות האלימות מאמש נפגש ראש הממשלה נתניהו עם החייל בן העדה האתיופית שהוכה באכזריות על ידי השוטרים ■ "אני רוצה להגיד לך שאני הזדעזעתי מהדבר הזה. אנחנו לא יכולים לקבל את זה, המשטרה מטפלת בזה ונצטרך לשנות את הדברים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם החייל דמאס פיקדה. צילום: חיים צח, לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם החייל דמאס פיקדה. צילום: חיים צח, לע"מ

לאחר המהומות שאירעו אמש בתל אביב ובסוף השבוע בירושלים, נפגש היום ראש הממשלה בנימין נתניהו עם החייל בן העדה האתיופית דמאס פיקדה שבגינו פרצה המהומה. הפגישה נערכה בלשכת ראש הממשלה בירושלים. בפתח הפגישה אמר נתניהו לצעיר בן העדה האתיופית כי "שמעתי שהיית תלמיד מצטיין בכפר הנוער, שאתה בהתנדבות בסופי שבוע".

"אני מאוד שמח לראות אותך כאן", הוסיף נתניהו. "ואני רוצה להגיד לך שאני הזדעזעתי מהדבר הזה. אנחנו לא יכולים לקבל את זה, המשטרה מטפלת בזה ונצטרך לשנות את הדברים. שמעתי גם שאמרת שאתה לא רוצה לשמוע על אלימות וזו אמירה מנהיגותית. אולי דברים טובים ייצאו מהדבר הקשה שעברת" .

כזכור, בשבוע שעבר הופץ סרטון בו נראה חייל בן העדה האתיופית מוכה באכזריות על ידי שני שוטרים. התיעוד עורר סערה בקרב העדה שהחליטה לצאת ולהפגין על חוסר השוויון לטענתם ועל האלימות שמופנית כלפיהם מצד המשטרה. אמש ההפגנה בתל אביב יצאה מכלל שליטה ונפצעו בה עשרות שוטרים כמו כן הושחתו כלי רכב רבים בניהם ניידת משטרה.

השארת תגובה