בית שמש: קצין משטרה בגן הילדים

איך זה להיות שוטר ליום אחד? ניידת המשאלות של משטרת ישראל הגשימה חלום נוסף, הפעם של ישראל אברהם שיחגוג בקרוב יום הולדת 6 וחלם ללבוש את המדים הכחולים ולהיות שוטר ליום אחד

הגשמת משאלות במשטרת בית שמש
הגשמת משאלות במשטרת בית שמש

סגל וחניכי המכללה הלאומית לשוטרים, נרתמו להגשים את חלומו של ישראל אברהם, לקראת יום הולדתו ה-6, להיות שוטר ליום אחד. הרעיון נולד לאחר פגישה אקראית של ישראל אברהם עם אחת החניכות במכללה, בה הביע את אהבתו למשטרת ישראל ואת חלומו להיות שוטר.

במסגרת פרוייקט ערכים המתקיים בהכשרות השונות במכללה ובאגף ההדרכה, פועלים השוטרים כל השנה למען הקהילה במגוון פעילויות חינוכיות וערכיות המתבצעות ברחבי הארץ. ברוח פרוייקט זה, החליטו במכללה הלאומית לשוטרים להגשים לישראל אברהם את חלומו ולשם כך הוזמנה למכללה, לראשונה, ניידת המשאלות של משטרת ישראל, שהותאמה במיוחד לפעילויות עבור ילדים.

ניידת המשאלות אספה את ישראל אברהם מהגן בבית שמש, והסיעה אותו עד למכללה הלאומית לשוטרים, כאשר עוד לפני עלייתו לניידת, ניתנו לו מדי שוטר וכובע משטרתי.
עם הגעתו למכללה, זכה ישראל אברהם לטקס קבלת פנים מיוחד וביקר בבית המורשת של משטרת ישראל.

במהלך הפעילות במכללה, נחשף ישראל לרשת הקשר המשטרתית, ביקר במגמת חבלה ונחשף לרובוט המשטרתי ואף הוענקה לו סיכת חבלן. בנוסף ביקר במגמת בעלי חיים, שם נחשף לפעילות כלבנים ופרשים וזכה לרכיבה על סוס משטרתי וטיול עם הכלבה המשטרתית ריטה.

השוטרים שקיימו לישראל מסיבת יום הולדת וערכו לו טקס הסמכה בו הוענקו לו דרגות קצונה ותעודת מנוי, אמרו: ״נפלה בחלקנו זכות גדולה להגשים את חלומו של ישראל לקראת יום הולדתו. ההתרגשות והשמחה שליוו אותו, הם התגמול הכי גדול שיש בכך שעשינו מעשה ערכי חשוב, בשבילו ובשבילנו״.

השארת תגובה