גם השנה: פרויקט 'חסיד כהלכה'

עיריית ביתר עילית הודיעה על קיומו בפעם השלישית של מבצע 'חסיד כהלכה' – תחרות חיבורים תורניים-חסידיים לע"נ מרן בעל 'שבט הלוי' זצוק"ל

נבחר_חתני_חסיד_כהלכה
נבחר_חתני_חסיד_כהלכה

פרויקט היצירה התורנית-חסידית הגדול: עיריית ביתר עילית הודיעה על יציאה לאור גם השנה של הפרויקט התורני נרחב – 'חסיד כהלכה', במסגרתו תיערך תחרות נושאת פרסים למחברי חיבורים תורניים הלכתיים ברוח החסידות, לזכרו של מרן בעל 'שבט הלוי' זצוק"ל.

הפרויקט רחב ההיקף, פרי יוזמתו של ראש העיר, מטרתו עידוד היצירה התורנית לתושבי ביתר עילית, אברכים ובחורי ישיבות. במסגרת זאת יחולקו עשרות פרסים יקרי ערך, ביניהם כרטיסי טיסה לציון גדולי החסידות.

הפרויקט, מזמין את בחורי ואברכי העיר להשתתף ולשלוח חבורות ומאמרים מפרי עמלם בתורה בנושא 'חסידות בהלכה' בבירור מקחם של רבותינו ראשי החסידות זיע"א. כאשר לפי הכרעת הרבנים, כל החיבורים התורניים שיגיעו, מכל סוג שהוא, ייבדקו בעיון ע"י הרבנים.

בסיום תכנית 'חסיד כהלכה', אי"ה בחודש ניסן תשע"ט, יתקיים טקס סיום במעמד מרנן ורבנן גדולי התורה והחסידות שליט"א בו יוכרזו הזוכים שמאמריהם נבחנו ודורגו בניקוד הגבוה ביותר ע"י וועדת הבחינה של התכנית.

רה"ע מאיר רובינשטיין ציין, כי פרויקט זה הינו המשך לשורת מפעלים תורניים כבירים שנעשו ע"י העירייה, לכלל החוגים והקהילות בעיר, מתוך מטרה לדאוג בנוסף לצרכים הגשמיים של תושבי העיר, גם לצרכים הרוחניים.

השארת תגובה