מתוקה משיקה ליין סופגניות מגוון ויצירתי במיוחד

רגע מתוק: שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין רשת "מתוקה" למותג "עלית" מקבוצת שטראוס הוליד ליין סופגניות שוקולדיות מנצח

סופגניות מתוקה | צילום: בני גם זו לטובה
סופגניות מתוקה | צילום: בני גם זו לטובה

קונדיטוריית "מתוקה" וקייטרינג מגשי האירוח "מתוקה רומסרוויס" ממשיכה להפתיע ומשיקה סופגניות בטעמים ובשילובים יצירתיים ומקוריים לצד הטעמים המנצחים והמוכרים של הקונדיטוריה.

צוות "מתוקה" עמלו במשך חודשים על יצירת ליין מוקפד, עדין בטעמיו, בדגש על הטעם והאסתטיקה. מחשבה רבה הושקעה בגיוון הטעמים תוך שימוש בחומרי גלם משובחים המשדרגים את הסופגנייה לקינוח גורמה של ממש.

בנוסף, השנה נוצר שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מתוקה למותג עלית מקבוצת שטראוס, אשר הוליד ליין סופגניות ייחודי המבוסס על מותגי השוקולד המצליחים מכל הזמנים. החיבור בין השניים נולד מתוך רצון לייצר ליין סופגניות מקורי, איכותי וטעים שישלב בין שני טעמים אהובים ומוכרים, הבצק האוורירי של מתוקה ומותגי השוקולד הידועים.

ליין השוקולד של עלית
סופגניית פסק זמן – הזדמנות קלאסית לקחת פסק זמן, בפנים – קרם פסק זמן, בציפוי פסק זמן וקוביות פסק זמן.
סופגניית מקופלת לבנה – במילוי גאנש לבן, ציפוי שוקולד לבן ומקופלת לבנה.
סופגניית ספלנדיד מריר קפה – לחובבי השוקולד המריר בעל מוצקי קקאו גבוהים, ממולאת גאנש שוקולד ואייריש קרים.
מחיר: 11 ₪ ליחידה.

ליין "היצירתיות"
כמדי חג הקונדיטורית מירי ארזי מנתחת את הסופגניה, מפרקת ובונה מחדש. בליין "היצירתיות" היא מתייחסת לסופגניה כאל מנת קינוח אישית מרשימה ומענגת בכל ביס:
סופגניית צ'אנקי – השילוב "הקדוש" בננה, אגוזים ושוקולד בסופגנייה. קרם בננות, ציפוי שוקולד עם שבבי אגוזים, טוויל שוקולד וסוכרית ג'לי בננה.
סופגניית בראוני שוקולד – בסיס של סופגנייה רכה עם גאנש שוקולד עשיר וקוביות בראוני מתוקה בזיגוג שוקולדי.
סופגניית פחזניות קרמל – סופגנייה מרשימה במיוחד המורכבת על בסיס של סופגנייה רכה עם קרם קרמל ועליה קרמלין של פחזניות קרם וניל ומעוטרת ברוטב טופי קרמלי.
מחיר: 12 ₪ ליחידה.

ליין "האדומות"
נוצר בהשראת הלוגו של מתוקה במלאת 20 שנה לקונדיטוריה וכולל את הסופגניות הפופולריות ביותר לצד יצירות אדומות חדשות ומפתיעות:
סופגניית פירות יער – קרם פירות יער עדין בקישוט מקרון ורוד וקוביות ג'לי תותים (11 ₪)
סופגניית בזוקה – ההברקה של החג! סופגנייה ורודה במילוי קרם בטעם בזוקה בציפוי מרשמלו בטעם בזוקה ומסטיק בזוקה שישאר גם מה ללעוס (9 ₪)
סופגניית תות סברינה- סופגנייה פתוחה אשר ראשה מורם בגאון עם קרם וניל, קצפת ומניפת תותים טריים (12 ₪)
סופגניית תות ריבה אמיתית – קלאסית, עם ריבת תותים אמיתית משובחת (7 ₪)

כמו בכל שנה, עוגת הסופגניות המצליחה מתחדשת תחת ידיה של מירי ארזי שממשיכה את שיתוף הפעולה עם עלית ומשיקה את "שוקולד אקסטרים" – עוגה עשויה מ-11 סופגניות בריוש אפויות וצמודות זו לזו עם שלושה סוגי מילוי שוקולד מנצחים – פסק זמן, מיני מקופלת לבנה, ספלנדיד קפה מריר. העוגה גורפת מחמאות בכל טקס הדלקת נרות ומייצרת חוויה מהנה של שיתוף, כאשר כל אחד מהמשתתפים בוצע מתוך העוגה את הסופגנייה לטעמו.
מחיר: 98 ₪ באריזה שקופה מהודרת.

בליין הטבעוני של "מתוקה" ניתן למצוא שיתוף פעולה נוסף עם עלית באמצעות חטיף טורטית האהוב ומוכר – סופגניית טורטית טבעונית ואפויה – קרם טורטית מעודן ציפוי שוקולד מריר וקוביית טורטית מעל (11 ₪); ספינג' טבעוני – סופגניית בייגל מומתקת בסילאן טבעי ומצופה בסוכר (9 ₪).

מתוקה – השוקולדיות של עלית | צילום: בני גם זו לטובה

מגשי סופגניות לאירועי הרמת כוסית/הדלקת נרות – הסופגניות האיכותיות של מתוקה במחירים אטרקטיביים:
מגש "השוקולדיות של עלית" – פסק זמן, מקופלת לבנה, ספלנדיד קפה מריר. 24 סופגניות, 8 יחידות מכל טעם – 239 ₪
מגש "היצירתיות – פחזניות קרמל, בראוני שוקולד, צ'אנקי. 24 סופגניות, 8 יחידות מכל טעם – 259 ₪
מגש "האדומות" – תות ריבה אמיתית, סברינה מנצחת ותותים טריים, פירות יער. 24 סופגניות, 8 יחידות מכל טעם – 219 ₪

מגשי לביבות תפוח אדמה ובטטה אפויות – מיקס ממכר של לביבות (תפו"א ובטטה אפויות) הכולל השנה כדורי קרוקטים של תפוח אדמה מגולגלים בציפוי פריך ומטוגנים. מוגש לצד מטבל יוגורט נענע מרענן. מגש גדול 24 יח' – 110 ₪ / מגש קטן 12 יח '- 55 ₪. הלביבות נמכרות במגש מיוחד המותאם לחימום בתנור טורבו/מיקרוגל בלבד.

"מתוקה" החלה את דרכה בשנת 1998 כבית קפה שכונתי בנווה צדק בתל אביב, מאז עברה כברת דרך בתחום בתי הקפה, חנויות הקונדיטוריה ותחום הכיבוד והאירוח, דרך התואמת את השקפת חייהם של מייסדיה, בני הזוג מירי ושוקי ארזי. בהתאם לערכי "מתוקה", כל מוצרי הקונדיטוריה נעשים בעבודת יד, תוך שימוש בחומרי גלם משובחים והתאמה לטעם הישראלי. ב"מתוקה" דואגים לפתח מוצרים חדשניים בדגש על טעם, איכות, טריות ואריזה מוקפדת ואסתטית, המאופיינת בקו רך ונשי, המעניק תחושה של אריזת מתנה בקניית כל מוצר קונדיטוריה. כשר חלבי. הרשת מונה שלוש חנויות קונדיטוריה ואת "מתוקה ROOMSERVICE"- שירות קייטרינג ארצי ואינטרנטי למגשי כיבוד, אירוח ומתנות.

  • כשרות: רבנות חולון מהדרין
  • חנויות "מתוקה" בתל אביב: הרצל 18. טאגור 30 רמת אביב. הברזל 20, אסותא רמת החייל.
  • "מתוקה רומסרוויס" משלוחים לכל רחבי הארץ. 1-700-723-723
  • הזמנות און ליין בחנות האינטרנטית של מתוקה רומסרוויס
עוגת סופגניית אקסטרים שוקולד
השארת תגובה