דירה לדוגמא ב- URBAN TOWER

נפתחה דירה לדוגמא בפרויקט URBAN TOWER של חברת שרביב בקרית מוצקין

אילוסטרציה: דירה לדוגמא בפרויקט אורבן טאואר של חברת שרביב בקרית מוצקין צילום ניצן הפנר
אילוסטרציה: דירה לדוגמא בפרויקט אורבן טאואר של חברת שרביב בקרית מוצקין צילום ניצן הפנר

חברת שרביב, הבונה את פרויקט URBAN TOWER בשכונת משכנות האומנים בקרית מוצקין, פתחה בפרויקט דירה לדוגמא. במגדל, המתנשא לגובה של 21 קומות, 98 דירות בתמהיל מגוון של דירות בנות 4, 5 ו-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים רחבי ידיים. המגדל נמצא בחלק המערבי של השכונה, כך שכבר מהקומה השלישית נשקף נוף לים.

מעצבת הפנים דפנה עברי, שעיצבה את הדירה לדוגמא, מספרת: "קיבלתי את התכנית של הדירה המבוקשת שעדיין לא נבנתה, והדבר הראשון שעמד אל מול עיני היה: עדינות. דירה 4 חדרים עם חלל מגורים ארוך ומרווח שדורש עיצוב מינימליסטי, מטבח מודרני לבן ונקי, גוף תאורה מחוטים שחורים ארוכים וממול – ווילון שקוף שזור פסים דקים. את המינימליזם מחממים ריהוט ואבזור בטקסטורות וזהב. העצמת המרחב נעשתה בעזרת מראה, ליצירת כפילות שולחן פינת האוכל והשתקפות החלל. סוויטת הורים וחדרי רחצה מפנקים עוצבו בגווני בטון וכסף, לתחושת ניקיון."

לדברי שרה אילין, סמנכ"לית השיווק בחברת שרביב "אני מאמינה כי אין תחליף לדירה לדוגמא מבחינת אמצעי ההמחשה לרוכשים הפוטנציאליים מחד, וככלי עזר למכירה מאידך. הדירה ממחישה לרוכשים את חוויית המגורים האמיתית בדירה, ואת האפשרות לראות את תכנון הדירה לא רק על הנייר".

לחברת שרביב פרויקט נוסף בקריות – פרויקט גבעת אלונים בקרית אתא, שהינו פרויקט המגורים הגדול ביותר הנבנה באזור הקריות, הכולל 622 יח"ד בבניה רוויה, בנייני בוטיק וצמודי קרקע.

השארת תגובה