פרוש ל'דגל': או בוררות או שנתמודד

מכתב דרמטי של סגן שר החינוך מאיר פרוש לעמיתו, חבר הכנסת משה גפני מדגל התורה, בו הוא מפרט את כל השתלשלות העניינים בין המפלגות עד כה ודורש הליכה לבוררות – שאם לא כן יתמודד ראש העיר אלעד מטעם שלומי אמונים

המבשר ערכו שבע ברכות לבן מאיר פרוש, צילום אלי סגל (107)
המבשר ערכו שבע ברכות לבן מאיר פרוש, צילום אלי סגל (107)

פרוש מפרט במכתבו כי מזה שלושה חודשים הוא מבקש מגפני לקיים דיון בפני בוררים אך גפני מתעלם מכך עד כה, פרוש כותב כי "דרישתנו לבוררות מיידית נובעת מכך שההסכם שנחתם בז' תשרי תשע"ד שובש כבר בכמה נקודות מהותיות. נבקש לפרט את הטענות בפני הבוררים כדרכם של יראי ה'".

פרוש גם חושף לראשונה את ההחלטה אליה הגיע הדיין הגר"י סילמן, שמונה על ידי דגל התורה לבחון את צרכי הקהילה באלעד. "הגר"י סילמן הגיע להחלטה שלטובת תושבי אלעד ישראל פרוש צריך להישאר ראש עיר, בתנאים מסוימים שסוכמו ואושרו על ידי שלומי אמונים, וזה מבלי לעסוק בטענות להפרת ההסכם מצד דגל התורה בבית שמש".

בהמשך מסביר פרוש מדוע אי אפשר יותר להתנהל כך, "קיבלתי שלוש תשובות מדגל התורה, פעם מגאון-ת"ח חשוב, פעם מיעקב גוטרמן וכעת ממך. כל תשובה שונה מחברתה. הדבר הנכון ביותר זה הליכה לבוררות".

לסיום הוא כותב: "הציעו לנו בחורף הצעות בבית שמש והתעכבנו, כי חיכינו לדגל התורה. הציעו לנו בקיץ הצעות באלעד והתעכבנו, כי חיכינו לדגל התורה. היות ואנחנו למודי סבל מהסכמים כתובים וסיכומים ברורים שלא קויימו איתנו, אנו מבקשים שוב ושוב לקיים דיון מיידי בבוררות".

השארת תגובה