ישראל היום למען חוק הלאום: "דגל ישראל יתנוסס בעמוד השער"

בטור מיוחד שמפרסמת הבוקר המו"ל והבעלים של העיתון הגב' מרים אדלסון היא מכריזה, כי "החל מהיום יתנוסס דגל ישראל בשער העיתון במטרה להצדיע לחוק ולשדר את מרכזיותו עבור מדינת ישראל"

ישראל היום
ישראל היום

העיתון 'ישראל היום' החליט לקחת צעד אחד נוסף במשמעות העברת 'חוק הלאום' בכנסת ולמנף את ההתנגדות בקרב סיעות האופוזיציה לכדי יחסי ציבור לעיתון.

על רקע אישור החוק, החליטה המו"ל והבעלים של 'ישראל היום', הגב' ד"ר מרים אדלסון,כי החל מהיום יתנוסס דגל ישראל בשער העיתון במטרה "להצדיע לחוק ולשדר את מרכזיותו עבור מדינת ישראל".

בטור מיוחד שפרסמה הבוקר בעמוד הראשי של העיתון מבהירה הגב' אדלסון, כי החל מהיום, בכל בוקר בשער העיתון יתנוסס בגאון הדגל הלאומי, דגל ישראל, "כדי להצדיע לחוק הלאום ולשדר את מרכזיותו עבור מדינת ישראל. במאמרה היא כותבת בין היתר:"מתנה יפה העניקה לעצמה מדינת ישראל בשנת ה-70 להקמתה: חוק הלאום".

לדבריה, "אין רתיעה מלצרוך עיתון שהוא פטריוטי, כך שעליכם לתהות על האנטגוניזם שהחוק הזה יצר בחברה ובפוליטיקה בישראל".

את חקיקת החוק מגדירה הגב' אדלסון, כ"מתנה יפה שהעניקה לעצמה מדינת ישראל בשנת ה-70 להקמתה: חוק הלאום. ישראל התהדרה בחוק חשוב וציוני זה למרות ניסינות הסרק להציגו כחוק פוגעני, גזעני ואי-שיווני. החוק הוא לתפארת המדינה. אני עדיין ממתינה לראות סעיף כלשהו בחוק יסוד זה, שעומד בסתירה לדמוקרטיה ולשיוויון."

עוד הוסיפה, כי "עיתון 'ישראל היום' תמך בחוק הלאום, ופרסם עשרות מאמרים התומכים בחוק וגם כאלה המתנגדים לו, כיאה לעיתון שמרני המציג גם דעות ועמדות אחרות".

השארת תגובה