שלוחת משרד הפנים בבית שמש נפתחה מחדש

גרינברג במשרד הפנים
גרינברג במשרד הפנים

לאחר חודשים רבים שלשכת רשות האוכלוסין של משרד הפנים בבית שמש הייתה סגורה, השבוע לאחר מאמצים מרובים הלשכה תפתח מחדש, במקום רחב ידיים שעבר שיפוץ נרחב בכדי להתאימו לשירות הציבור.

כזכור לשכת משרד הפנים שפעלה במשך שנים בבית קצור שבמרכז העיר נסגרה, בשל בעיות במבנה. חילופי האשמות בין משרד הפנים לעירייה מי צריך לדאוג לתחזוקת המבנה לא הובילו לשום מקום, הלשכה נסגרה והתושבים שביקשו שירות נאלצו לנסוע למשרד הפנים בירושלים.

סגן ראש העיר שמואל גרינברג שנכנס לעובי הקורה, הצליח להביא את שני הצדדים לשולחן אחד, ולהביא להסכמה ברוח טובה לאתר מקום חילופי, וזה נמצא ברחוב אבא נעמת בעיר, מבנה ששימש עד לפני כשנתיים כאגף הגבייה של עיריית בית שמש.

ראש העיר משה אבוטבול סמך את ידו על הרעיון, וכך גם נציגי משרד הפנים, ההסכמה הייתה משותפת לכולם, ובמשרד הפנים קיבלו לידם חלק נכבד מהמבנה, והוא נכנס למערכת שיפוצים נרחבת בכדי להתאימו לייעדו.

בינתיים דאג סגן ראש העיר גרינברג לתושבי העיר, ושלוש פעמים בשבוע ניתנו שירותי משרד הפנים בחדר הסמוך ללשכתו בבניין העירייה. זה היה אומנם דבר מבורך אבל מאחר ולא הייתה זו שלוחה רשמית, לא יכלו להוציא במקום תעודות זהות ודרכונים.

עתה כאמור הסתיימו העבודות, והשלוחה החדשה נפתחה, יש בה ארבע עמדות לשירות הציבור, וגם חדר מנהלה. השלוחה תיתן מענה לכל סוגי הבקשות הקשורות למשרד הפנים, הנפקת תעודות זהות, הנפקת דרכונים, ואפילו תעודות זהות ביומטרית, וכמובן גם שאר השירותים.

סגן ראש העיר גרינברג הודה לראש העיר משה אבוטבול ולנציגי המחוז במשרד הפנים על הנכונות לפעול במשותף, ולהעניק לתושבי בית שמש שלוחה מכובדת של משרד הפנים, עם רמת שירות ומתקנים ברמה הגבוהה ביותר.

השארת תגובה