השתתפו והציצו: פלי הנמר – האיש ובן טיפוחיו פלי הנמר- הפוחלץ

פורום המנמ"רים C3 במוזיאון אוספי הטבע החדש באוניברסיטת ת"א: מציצים לעולם ה- IT באקדמיה

פלי הנמר ופלי הפוחלץ
פלי הנמר ופלי הפוחלץ

עשרות חברי קהילת המנמ"רים, מנכ"לים, סמנכ"לים ובכירי ענף טכנולוגיות המידע, חברי פורום c3 היוקרתי מבית "אנשים ומחשבים", התכנסו למפגש עמיתים וסיור מרתק במוזיאון אוספי הטבע החדש באוניברסיטת ת"א. את המפגש הנחה דוד סתיו, סמנכ"ל מחשוב וטכנולוגיות מידע באוניברסיטה ת"א. באירוע העביר ד"ר תום שינברג הרצאה מאלפת על שימוש ב – hpcככלי לניתוח במחקר מוח באמצעות הדמיה. המשתתפים זכו לסיור מודרך ראשוני בתערוכות החדשות, הנמצאות בתקופה זו "בהרצה" .

פלי הנמר, מנכ"ל קבוצת "אנשים ומחשבים", הגיע לאירוע על מנת לפגוש את פלי הנמר המפוחלץ – בן טיפוחיו. כזכור, פלי הנמר הפרסי הנדיר, הלך לעולמו בשיבה נמרית טובה בינואר 2017 , בגיל 17, בספארי ברמת-גן. פלי הגיע ארצה מגן חיות בסלובקיה ב 2006, תודות לתרומה של דליה אסיא-פלד הקוסמת, אשתו של פלי הנמר, כמתנה ליום הולדתו ה-60. הנמר הפרסי חי חיים מלאי תהילה לצד בת זוגו הנמרה וושתי בהרמוניה מופלאה עד למותו מאי ספיקת כליות. לאחר מותו עבר הנמר הנדיר, מזן הקיים בטבע במאות בודדות, תהליך שימור לטובת דורות העתיד. תמר צדוק, מנהלת השיווק של מוזיאון הטבע מסרה: "פלי הנמר אשר הגיע אלינו מהספארי ברמת גן יזכה לתצוגת קבע בתערוכת "אוצר האוספים" שבמוזיאון הטבע החדש".

מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, "המרכז הלאומי לחקר המגוון הביולוגי", שהוקם במסגרת אוני' ת"א, עתיד להיות המוקד הגדול והפעיל ביותר של תיעוד ומדע בתחומי המגוון הביולוגי בישראל. כ-5.5 מיליון פריטים נכללים באוספים של האוניברסיטה, שעוברים לביתם החדש במוזיאון הטבע. האוספים מתעדים את עולם החי והצומח באזור המזרח התיכון וישראל, לאורך אלפי שנים, כמו גם את ההתפתחות ההיסטורית והתרבותית של המין האנושי. כמנהל המוזיאון משמש אלון ספן.

מועדון C3- הנו מועדון הדגל של קבוצת "אנשים ומחשבים" והפורום הרשמי היחיד של ענף ה-ICT. מפגשי הפורום עוסקים בנושאים העומדים על סדר יומו של המנמ"ר ומהווים מקור מקצועי להתעדכנות בחידושים, רעיונות ופתרונות לבעיות שוטפות, ומאפשרים לחברים להחליף דעות וללמוד מניסיונם של אחרים. חברי הפורום מוזמנים לפעילויות החברות בענף, אירועי בכירים, סיורים ומפגשים עם אורחים מחו"ל ובכירי המשק הישראלי. בפורום חברים מנמ"רים, מנכ"לים, סמנכ"לים ובכירים בארגונים מכל מגזרי המשק .

השארת תגובה