פתח למאוכזבי בית שמש : עליזה בלוך מתמודדת

עיריית בית שמש
עיריית בית שמש

מצטרפת למרוץ: ד"ר עליזה בלוך הכריזה על התמודדותה לראשות העיר בית שמש. בנאום ראשון, הרבתה בלוך לפנות גם לציבור החרדי והבטיחה לשרת אותם נאמנה. בכל שלטי קמפיין הבחירות שהושק, לא מתנוססת דמותה, כחלק מרצונה לדבר גם לציבור החרדי.

בלוך, אשת חינוך במקצועה, ניהלה את תיכון 'ברנקו וייס' בבית שמש וזכתה להצלחה רבה. בבחירות עברו, הוצבה היא כמועמדת לראשות העיר מטעם 'הבית היהודי', אך בסופו של דבר, ובשל רצון לאחד כוחות מול אבוטבול, פינתה את הדרך לאלי כהן, שהפסיד את הבחירות.

"אני רוצה לתת כאן הבטחת בחירות ראשונה", אמרה בלוך בנאומה. "מערכת הבחירות הנוכחית לא תהיה מערכה של מריבות בין מגזרים, לא תהיה שנאת חינם ולא יהיה קיטוב. הבחירות יהיו על נושא אחד בלבד – העיר בית שמש. אבוטבול לא ניהל את בית שמש, אני באה לנהל את כל העיר בצורה הכי טובה שאפשר".

סיכוייה של עליזה בלוך לקבל את תמיכת הציבור החרדי בדרכים המקובלות – לא קיימים, אך לא מופרך כי תזכה להצבעת יחידים, כאלה שלא שבעי רצון מהמצב הנוכחי ומשלטון אבוטבול. כמו כן, גורמים בציבור החרדי-מודרני, כאלו המזוהים עם 'טוב', מנהלים עמה מגעים לתמיכה אפשרית.

יצוין כי עד כה, נמצאים במרוץ הבית שמשי רק ראש העיר אבוטבול ועליזה בלוך. הרב דוד עסיס, שהודיע בעבר על ריצתו, לא מותיר רישום ועקבות של רצינות בשטח.

תגובה אחת
  1. בהצלחה

השארת תגובה