צפו: ר' שלמה יהודה רכניץ מציג: 'פורים חגיגה'

גדולי הזמר החסידי התאספו למסיבת פורים ענקית בביתו של הנגיד ר' שלמה יהודה רכניץ בביתו שבלוס אנג'לס. צפו במיטב הביצועים ובגלריית הענק מהאירוע.

'פורים חגיגה' 5, אצל הנגיד שלמה רכניץ
'פורים חגיגה' 5, אצל הנגיד שלמה רכניץ

מדי שנה בשנה מקיים הנגיד ר' שלמה יהודה רכניץ בביתו שבלוס אנגלס מופע פורים ענקי לכל תושבי האזור. מיטב האמנים וכל גדולי הזמר החסידי העולמי מוזמנים מדי שנה ומעניקים הופעה לעילא ולעילא להנאתם הרבה של הצופים.

בשנים קודמות הופיעו בדרך קבע מרדכי בן דוד ובנו יידל, להקת קינדרלעך, גד אלבז, ליפא שמעלצער, מקהלת שירה, מוטי שטיינמץ, עוזיה צדוק ועוד, אך השנה החליט רכניץ לגוון את רשימת האמנים והוסיף לקבוצה המכובדת של קינדרלעך, עוזיה צדוק ושטיינמץ את הזמרים איציק דדיה ובני פרידמן ואף הטיס במיוחד מישראל את תזמורתו המורחבת של גרשון פריישטט.

תושבי האזור יודעים לספר כי המופע הנו רגע שיא בחגיגות הפורים המקומיות ומדובר באירוע שאנשים מחכים לו כל השנה. לא בכל יום מתקבצת חבורת זמרים בעלי שם עולמי ומעניקה הופעה ברמה מוזיקלית כל כך גבוהה.

רגע שיא מרגש נרשם במהלך המופע כשאל הבמה עלה ילד חולה מבני הקהילה המקומית והזמר מוטי שטיינמץ הקדיש עבורו את השיר 'רפאינו' ואיחל לו בריאות איתנה ורפואה שלימה.

לאחר המופע, התיישב רכניץ ליד הפסנתר שבביתו וביצע יחד עם הזמר איציק דדיה מספר דואטים מיוחדים שחלקם אף תועדו להנאת הצופים. עוד יצויין כי בימים אלו עובד רכניץ על אלבומו השני שיכלול, אף הוא, אוסף שירים מלחניו.

מפיקי המופע, דוד פדידה מישראל ויוסי רובין מארה"ב מסכמים ימים שלמים של הכנות ותכנונים במטרה לספק את המופע הטוב ביותר שניתן – מראשון הביצועים ועד אחרון הדואטים, הכל ברמה הגבוהה ביותר.

לצפייה בקליפ: מוטי שטיינמץ שר – 'רפאינו – ויהיו רחמיך' לחצו כאן

לצפייה בקליפ: איציק דדיה שר – 'רבי נחמן' לחצו כאן

לצפייה בקליפ: בני פרידמן וכל הזמרים שרים – 'יש תקווה' לחצו כאן

לצפייה בקליפ: להקת קינדרלעך שרה – 'מחרוזת קינדרכניץ' לחצו כאן

לצפייה בקליפ: בני פרידמן שר – 'בם בם בם' לחצו כאן

לצפייה בקליפ: שלמה יהודה רכניץ ואיציק דדיה שרים – 'מלאכים' לחצו כאן

לצפייה בקליפ: עוזיה צדוק שר – 'אדרבה' לחצו כאן

 

תגובה אחת
  1. חתיכיםםםםם שליייייי

השארת תגובה