התנועה לאיכות השלטון: "לא למנות את דרעי לשר"

התנועה לאיכות השלטון פותחת המאבק כנגד כוונתו של ראש הממשה נתניהו למנות את יו"ר ש"ס אריה דרעי כשר הפנים ■ "אסור לאפשר לתת את מכת הסנוקרת הזאת למאבק על טוהר המידות בישראל" ■ איציק סודרי ממנהלי מטה ההסברה הגיב בחשבון בטוויטר: "241.200 אלף הצביעו לש"ס ואריה דרעי. מי אתם שתקבעו לנו מה לעשות? עופו מחיינו"

אריה דרעי. צילום: יעקב כהן
אריה דרעי. צילום: יעקב כהן

על רקע ההסכם הקואליציוני המסתמן, במסגרתו ימונה יו"ר ש"ס אריה דרעי לשר הפנים, יוצאת התנועה לאיכות השלטון בקריאה לראש הממשלה נתניהו למנוע את מינויו מחמת הרשעתו בעבר שכללה העברת כספים שלא כדין, פעולות שעשה כאשר כיהן כשר במשרד הפנים. בנוסף קוראת התנועה לאזרחים לחתום על עצומה בעניין.

"קוראים לכם להצטרף אלינו לדרישה מראש הממשלה לא למנות את אריה דרעי כשר בממשלה", אמרו בתנועה לאיכות השלטון. "אסור לאפשר לתת את מכת הסנוקרת הזאת למאבק על טוהר המידות בישראל". בעצומה המצורפת פירטו אנשי התנועה את השתלשלות הענינים שקדמה להרשעתו.

"אחרי שהורשע בשוחד, מרמה והפרת אמונים", נכתב בעצומה. "אחרי שהוטל עליו קלון, אחרי שבית המשפט קבע שהוא ניצל את מעמדו ותפקידו הציבורי בשביל לשלשל לכיסו כספי ציבור במיליונים – אריה דרעי ימונה כשר הפנים??". לדבריהם, משרד הפנים הוא "משרד המנהל תקציבי ענק ובדיוק אותו משרד אותו דרעי מכיר טוב טוב כאשר כיהן בו וניצל את תפקידו זה לעבירות חמורות של גניבת כספי ציבור – אין גבול לבושה?".

"חייבים למנוע מזה לקרות, ועכשיו הזמן להשמיע כאן קול צעקה ציבורי שראש הממשלה לא יוכל להרשות לעצמו להתעלם ממנה! אריה דרעי לא יכול להתמנות כשר בממשלה ובטח לא כשר הפנים", נכתב בעצומה. "חייבים לעצור את ההידרדרות הערכית שהחברה הישראלית חווה בשנים האחרונות, שכן השבת מי שחטא למחוזות חטאיו יש בה אמירה ברורה לציבור הישראלי – המחלה הממארת של השחיתות, מקובלת ומוסכמת, ואין לה מרפא".

איציק סודרי מראשי מטה ההסברה של תנועת ש"ס הגיב לדברים בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "241.200 אלף הצביעו לש'ס ואריה דרעי. מי אתם ׳התנועה לאיכות הלובן׳ או בשמה המתחפשת ׳התנועה לאיכות השלטון׳ שתקבעו לנו מה לעשות? עופו מחיינו".

2 תגובות
  1. חברי התנועה לאיכות השלטון: עזה מחכה לכם ,שם יצליחו להגיע אתכם
    להסדר בכל המובנים

  2. מי שלא נותן לגזול ממנו כסף או חלק משותף בבנין

    לפי מילון ש"ס=צרות עין…

השארת תגובה