היערכות לכינוס "בני תורה" ביום א' בארנה

ביום א' הקרוב מתכוננים בתנועת בני תורה לצאת בכינוס ענק תחת השם 'אז נדברו' באצטדיון הארנה בירושלים

היכל הארנה צילום: ששון תירם
היכל הארנה צילום: ששון תירם

ביום א' הקרוב מתכוננים בתנועת בני תורה לצאת בכינוס ענק תחת השם 'אז נדברו' באיצטדיון הארנה בירושלים. הכינוס תוכנן עקב בקשתו של מרן הגר"ש אויערבך שליט"א.

בכינוס ישא ראש הישיבה דברים על גזירת הגיוס שעליה נלחם מאז הקמת ועדת שקד ושבעקבות כך הקים את תנועת בני תורה שרצה במספר ערים בארץ. כמו כן ינאם הגר״ש על ענין כבוד בין אדם לחבירו ועל מסע הרדיפה שעוברים תלמידיו ונאמניו על נאמנותם לדרכו והשקפתו. כמו כן בנאומו, יכריע בעניין הצבעת תלמידיו ונאמניו בבחירות הקרובות.

בכינוס חברי הוועדה המכינה בביתו של ראש הישיבה לפני מספר ימים, התבטא בפניהם כי הכינוס הוא חיזוק גופי התורה בעצמה וחשוב לאין ערוך מהבחירות לכנסת שהתבטאו גדו"י על חובה זו כי גופי תורה תלויים בזה.

מצגת וידאו ייחודית תחת הכותרת ׳מסורת הדורות׳ תוקרן לרבבות המשתתפים בכינוס. במצגת ייחשפו לראשונה קטעי וידאו נדירים ממאבקים שהתקיימו בארץ ישראל אל מול גופי המדינה מאז הקמתה.

בכיר בתנועת בני תורה אומר כי ראש הישיבה עומד לישא דברים חדים וברורים גם על רדיפת תלמידיו ונאמניו, זה דבר שלא קרה עד היום, שראש הישיבה ינאם על הדברים הכואבים הללו בראש חוצות, אנחנו תמיד שומעים ממנו על כך כשאנו פונים אליו בעצה ותושייה בעניינים הללו, אך מעולם ראש הישיבה לא דיבר על כך ברור כפי שאנחנו שומעים מראש הישיבה על כוונתו לדבר בכינוס. כמו כן סאגת השמועות תבוא לסיומה כראש הישיבה יורה על ההצבעה או אי ההצבעה בבחירות. למרות כל השמועות ברחוב אין לנו הערכה מה ראש הישיבה יורה בעניין.

המסר לשלטונות בכינוס הוא חד משמעי, ישנו ציבור ענק שנאמן לדרכו של ראש הישיבה בלבד, ושלא מיוצג ע"י מפלגה פוליטית. וכי כל הסכם כזה או אחר שיסכמו השלטונות עם מפלגה חרדית אינה מייצגת את עמדת הציבור שנאמן לדרכו של ראש הישיבה.

2 תגובות
  1. אטרקציות במקום:
    1 משיכת זנבות סוסים (אפשרי גם פוני)
    2 שריפת פח אישי לכל משתתף
    3 חירוף וגידוף גדולי ישראל כאוות נפשם ה"טהורה" של המשתתפים
    ועוד כהנה וכהנה

  2. הכנס בארנה הוא אחד הדברים היפים בעולם. לראות קבוצה גדולה כ"כ שלא מפחדת מאף אחד ועושה הכל למען שמו יתברך. למען תורתו.

השארת תגובה