מבוכה ל'יחד': תקפו סיור של זועבי שלא היה

מערך הדוברות של המפלגה הוציא הודעת גינוי לסיור של חברת הכנסת חנין זועבי שלטענת הדוברות, היה אמור להתקיים ב'רמאללה', אבל בפועל מתקיים היום ברמלה

אלי ישי. צילום: עמוד הפייסבוק
אלי ישי. צילום: עמוד הפייסבוק

מבוכה למפלגת 'יחד': מערך הדוברות של המפלגה הוציא הודעת גינוי לסיור של חברת הכנסת חנין זועבי שלטענת הדוברות, היה אמור להתקיים ב'רמאללה', אבל בפועל מתקיים היום ברמלה.

בהודעה שהוציאה דוברות המפלגה הבוקר נכתב: כי יושב ראש 'יחד', חבר הכנסת אלי ישי אמר על הסיור של ח"כ חנין זועבי ש"פעולותיה של זועבי מוכיחות שוב ושוב שמקומה בפרלמנט בעזה. מי שפגע בחיילי צה"ל במשט המרמרה, אינו מכיר בקיומה של מדינת ישראל ונפגש עם אבו מאזן ברמאלה, אסור לו לכהן כנציג רשמי של מדינת ישראל". עוד בהודעה שהוציאה מפלגת 'יחד' מתחייב ישי "בכוונתי בכנסת הבאה לחוקק חוקים ברורים שלא יאפשרו  לאוייבים לכהן בכנסת". ומוסיף; "מעשה זה של זועבי מעיד על הכוונות האמיתיות של חלק מהרשימה הערבית שמטרתם, פגיעה בריבונות המדינה על מוסדותיה".

ברשימה המשותפת הגיבו לדבריו ואמרו שכמובן לא היו דברים מעולם. "אנו לא מופתעים שה"חברתי" אינו מבדיל בין רמאללה הפלסטינית לרמלה – עיר שמצוקת תושביה אמורה להיות בראש מעייניו. בתגובתו המופרכת הוא לא רק הפך עצמו לבדיחה, אלא הפגין בורות בגאוגרפיה של האיזור, שאמורה להדאיג את קומץ מצביעיו". סיכמו בגיחוך.
ממטה ההסברה של יחד נמסר לאחר המקרה כי "התגובה נשלחה לאור מידע שהתקבל מגורם שנשמע מוסמך. נציין, כי ידיעה על ביקור של זועבי ברמאללה או בעזה לא נראה דימיוני לאור התנהלותה בשנים האחרונות כחברת כנסת, נגד המדינה ונגד חיילי צה״ל. בתנועת יחד מקווים, כי אכן בסופו של דבר זועבי תמצא את מקומה הטבעי בפרלמנט בעזה או בראמללה והידיעה תתאמת. יחד תפעל לשם כך בכל הדרכים החוקיות העומדות לרשותה״.
השארת תגובה