קרפיון ממולא וצלי בקר – הסדר שודרג

קרפיון ממולא משובח, צלי בקר ברוטב יין ודבש – ונתחי הודו במרינדה ואגוזים: כך שודרגו הסדרים הציבוריים של חב"ד

שולחן הסדר
שולחן הסדר

בעוד פחות משבועיים ימים, יסבו רבבות יהודים בארץ הקודש בסדרים הציבוריים שמקיימים בתי חב"ד. מאחורי הסדרים, עומדים הוצאות ענק של המארגנים, השלוחים, העושים ככל שביכולתכם.

אז מאיפה מממנים? ארגון הצדקה הוותיק 'כולל חב"ד' בישר למאות השלוחים כי גם השנה יינתן סיוע בארגון סדרים ציבוריים, כמיטב המסורת של השנים האחרונות. השנה, הצטרפו גם קרן 'שבת אחים' ו'קרן מרומים' לפרויקט הפסח הגדול של חב"ד.

במסגרת פרויקט הסיוע, יסופקו ארוחות ליל הסדר בסטנדרט יוקרתי ומשובח, עם מנות איכותיות וטריות.

מעבר לתפריט עצמו, הוקדשה תשומת לב מיוחדת לצד הארגוני: יסופקו מצות לכל המסובים, יין, מיץ ענבים, כלים חד פעמיים ומוצרי עריכה נחוצים.

הארוחות כיד המלך. כך, בתפריט הסלטים: סלק, חציל קלוי, ירקות בתחמיץ, מלפפון ובצל, מטבוחה וסלט תפוחי אדמה עם גזר וסלרי. למנה הראשונה מוצעים: פילה מושט ברוטב עסיסי, קרפיון ממולא משובח, קציצת קרפיון ביתית מיוחדת, נסיכת הנילוס בירקות, פילה סלמון. לתוספות: קוגל תפוחי אדמה, אצבעות תפוחי אדמה ובטטה, צימעס באננס, תפוחי אדמה בייבי צלויים בתנור, כרוב מאודה.

בתפריט המנה העיקרית: צלי בקר ברוטב יין ודבש, כרעיים עוף ברוטב קדירה, נתחי הודו במרינדה ואגוזים, פיקטה.

ויש גם מנה אחרונה לבחירה: לפתן תפוחי עץ מרוסק, פלחי אננס, עוגת אגוזים לפסח. בנוסף, בתפריט תוספות: קערת ליל הסדר לכל עשר מנות, עם כל המרכיבים.

"הסיוע יאפשר לכל שליח לקיים סדר ציבורי ברמה גבוהה שתאפשר לכל יהודי להסב כבן חורין של ממש", אומר הרב מנדי בלוי מ'כולל חב"ד', "הניסיון הוכיח שיהודים שהסבו בסדרים המושקעים, באו גם בשנים הבאות להסב עם חב"ד".

השארת תגובה