היערכות לקראת הכינוס הענק של ש"ס ב'יד אליהו'

בכינוס ההיסטורי של ש"ס יופיעו רבנים גדולים שמעולם לא הופיעו בכנסי בחירות של המפלגה ■ הכינוס עומד בסימן "זעקת התורה" ובקריאה ללכת על פי מורשת מרן הגר"ע יוסף זיע"א ■ בש"ס מדווחים על ביקוש אדיר לכרטיסים למעמד

הועדה המכינה במטה ש"ס
הועדה המכינה במטה ש"ס

היו נכונים ליום השלישי: תכונה רבה שוררת בימים אלה במטה ש"ס בירושלים לקראת הכינוס הענק במעמד גדולי ישראל שליט"א שיתקיים בשבוע הבא. היום בבוקר, התכנסה הוועדה המכינה של הכינוס הענק ב אצטדיון 'יד אליהו' התל-אביבי, וממנה דולפים בשעות האחרונות רק רמזים למה שעומד לקרות על הבימה באצטדיון. בשלב זה מסכימים בש"ס לספר על רבנים גדולים שיחרגו מדרכם ויופיעו לראשונה בכנס הבחירות של ש"ס כדי להביע תמיכה במורשת מרן זי"ע.

כמו כן נודע, כי בימת הכבוד עומדת להיות גדולה ומרשימה במיוחד, עליה ישבו עליה מאות רבנים מכל גווני ציבור בני עדות המזרח, בראשם יפארו את המעמד כל חברי מועצת חכמי התורה שאף ישמיעו דברים ברורים לחובת השעה.

ההיערכות במטה ש"ס לקראת הכנס הגדול מקיפה ביותר. מונו נציגים מיוחדים האחראים על תחומים שונים והוקם חמ"ל שירכז את כל הצד הלוגיסטי, החל ממערך הסעות אדיר הכולל מאות אוטובוסים, שישנע יותר מ-10,000 פעילים ותומכים מכל רחבי הארץ. המשך בצד הטכני, וכלה בחלוקת המקומות ובהפצת הכרטיסים לכל רחבי הארץ באופן שווה.

כפי שנמסר, הכינוס שיתקיים בשבוע הבא – יום שלישי י"ב אדר (ליל תענית אסתר) יעמוד בסימן "זעקת התורה", מסר שיהדהד לכל אורכו כי הפעם מדובר במערכה חשובה שתקבע את מורשת מרן זצוק"ל ותבהיר כלפי עולם ומלואו כי גם לאחר פטירתו, לא יוזנחו מפעליו ולא תיפסק המהפכה הגדולה על עולם התורה הספרדי.

הפתעה נוספת תהיה מוקרנת בכינוס. מדובר בסרט נדיר ומרטיט על חיי מרן זי"ע, מדובר בקטעי ארכיון נדירים שעדיין לא נראו בציבור, בעריכה והפקת ענק שטרם נראתה. המפיקים בטוחים שמי שיצפה בסרט, יתקשה לעצור את דמעותיו. ובכל זאת, נכון לשלב זה, המארגנים מסרבים בעקשנות לחשוף את ההפתעה הנוספת והמיוחדת שצפויה לבאי הכינוס. "אין הברכה שורה אלא בדבר הסמוי מן העין", הם אומרים.

עם פרסום דבר המעמד האדיר, נודע על ביקוש אדיר לכרטיסים מכל רחבי הארץ. נציגי ש"ס מדווחים על התעוררות רבה בשטח של עשרות אלפים המתכוננים בהתרגשות למעמד האדיר, ומצפים להביע את הזדהותם ונאמנותם למורשת מרן.

הועדה המכינה במטה ש"ס

4 תגובות
  1. רק דרעי אכפת לו מאיתנו ודואג לכולם!
    ישי רק מחשבן את עצמו באינטרסנטיות אדירה!! הוא עובד על כולם בעיניים מתחנף ומתחנחן רק כדי שיצביעו לו ומשלה קבוצות ימניים שהוא בצד שלהם!! נא להתעורר!!

  2. אין על דרעי שורה תחתונה!!!
    אחד שעומד במילה שלו ועובד בשביל זה!!
    לא כמו ישי הרברבן והצבוע!

  3. למעשה היחיד שפשר לסמוך עליו בכל העסק המביש הזה הוא דרעי! שבסופו של דבר לא מניע אותו אינטרסים אישיים כמו ישי…

  4. דרעי וזהו ! נמאס מהתחנפויות וצביעויות של ישי!

השארת תגובה