מנוף לעסקים

קבוצת פעמית משקיעה כ- 40 מיליון ₪ בבניית מרכז לוגיסטי חדש באזה"ת הר-טוב ♦ פתיחת המרלו"ג תהווה מנוף לצמיחה ולהתפתחותם של עסקים באזור, ותאפשר את הרחבת מעגל התעסוקה לתושבי אזור בית שמש

קבוצת פעמית, הקבוצה המובילה את שוק האירוח והמוצרים החד-פעמיים בישראל, משקיעה סכום של כ- 40 מיליון ₪ בבניית מרכז לוגיסטי חדש ומתקדם באזה"ת הר- טוב.

הקבוצה כוללת את החברות: פעמית עסקים- שיווק לשוק המוסדי- למסעדות, לבתי מלון ולתעשייה, רשת החנויות פעמית סטור- עם פריסה ארצית של 16 סניפים, ותבניכל- שיווק מוצרים לקמעונאים ולרשתות המזון.

המרלו"ג, המתפרש על שטח בנוי של כ- 9,500 מ"ר על 12 דונם, צפוי להתאכלס בפברואר  2016, וישרת לוגיסטית את כל חברות קבוצת פעמית,  כאשר מרכז ההפצה ומשרדי ההנהלה הממוקמים כיום במבנה בהר טוב, יועברו אף הם למשרדים במרכז הלוגיסטי החדש.

המרכז הלוגיסטי החדש של קבוצת פעמית באזור התעשייה, מהווה ניצן לעסקים בתחום הלוגיסטיקה באזור ששנים ארוכות ממתין להתפתחות, ומהווה גשר לאזור מטה יהודה ובית שמש, כמנוף לעסקים איכותיים שיגיעו לאזור וירחיבו את מעגל התעסוקה באזור.

מרלו"ג קבוצת פעמית, עשוי להגדיל כ- 20 משרות בטווח הקצר עם האכלוס, ועם ההתפתחות העתידית של הקבוצה באזור, במהלך חמש שנים הקרובות, עשוי להגיע לתוספת של עוד כ- 50 משרות.

מיקום המרלו"ג החדש בקרבה לכביש 1 ולמחלף שער הגיא,  לירושלים, לבית שמש  וליישובי מטה יהודה על צומת דרכים לדרום ולצפון, מהווה מיקום מצוין לעסקים ולהתפתחות. עם הרחבתו של כביש 38 משער הגיא לבית שמש, שהתחילה לאחרונה ואמורה להסתיים במהלך 2016, יוכל אזור התעשייה לפרוח ולאפשר הגעת עסקים נוספים לאזור.

בטקס הנחת אבן הפינה למרלו"ג, שהתקיים ביום טו' בשבט, אמר רמי שר שלום, מנכ"ל ומבעלי קבוצת "פעמית": "ההשקעה במרלו"ג החדש, מהווה עבור קבוצת פעמית מנוף להמשך צמיחה והתפתחות בשנים הקרובות, וביכולת ליצור אפקטיביות לוגיסטית כמנוף לשיווק ולצמיחה. הבחירה באזור הר טוב מהווה אמון רב בפוטנציאל של הפיתוח האזורי.

הנהלת החברה מאמינה ביכולתם של עסקים כמחוללי חברה והבחירה באזור מהווה אמון בפוטנציאל של האזור והעיר בית שמש, להיות ראש גשר לתעסוקה הטרוגנית בחברה הישראלית".

ביצוע: ניהול הפרויקט-  מסד עוז חברה לניהול פרויקטים. המבנה נבנה בשיטת תכנון ביצוע ע"י שרונים חברה לבנייה, שמתמחה בבניית מרכזים לוגיסטי. אדריכלות- ויקטור עשור. תכנון פונקציונאלי לוגיסטי- פרוגרמה.

השארת תגובה