הכונו: תחרות 'חסיד כהלכה2' יוצאת לדרך

המועד האחרון להגשת "חבורות" במסגרת מבצע החיבורים התורניים "חסיד כהלכה 2" שע"י עיריית ביתר עילית הוא בי"ג אדר • סיום המבצע ייתקיים אי"ה במעמד ענק שייערך בעיר

חסיד כהלכה תשעז
חסיד כהלכה תשעז

המועד האחרון להגשת החיבורים התורניים: עוד כשבועיים נותרו למועד האחרון להגשת ה"חבורות" למבצע החיבורים התורניים "חסיד כהלכה 2", הנערך ע"י עיריית ביתר עילית.

זהו פרויקט היצירה התורנית-חסידית הגדול ביותר שנערך בארץ בשנים האחרונות, שמופק השנה בפעם השנייה ע"י עיריית ביתר עילית, תחת השם 'חסיד כהלכה', במסגרתו נערכה תחרות נושאת פרסים למחברי חיבורים תורניים הלכתיים בכל מקצועות התורה וגם בענייני הלכה ברוח החסידות, לזכרו של מרן בעל 'שבט הלוי' זצוק"ל.

מעמד הסיום יתקיים אי"ה בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, במלאות שלוש שנים לפטירת פוסק הדור הגר"ש וואזנר זצוק"ל.

במבצע הגישו עד כה מאות אברכים ובחורים, את חידושי תורתם. אלו ייבדקו תחת עיניהם הבוחנות של רבני ועדת הבדיקה שיעברו על מאות חידושי תורה והחבורות ששלחו אברכים ובחורים בכל מקצועות התורה.

במסגרת המבצע, המיועד לעודד את היצירה התורנית לתושבי ביתר עילית, יחולקו עשרות פרסים יקרי ערך – פרסים כספיים גדולים לצד פרסים ייחודיים כמו כרטיסי טיסה לציון גדולי החסידות.

המועד המקורי להגשת החבורות היה בראש חודש אדר, אולם לאור בקשות רבת שהגיעו, החליטו בעירייה להאריך את המועד, ובוועדה המארגנת קוראים לאברכים ולבחורים להזדרז ולהגיש מוקדם ככל הניתן את החיבורים.

המבצע מתנהל ביוזמת ובניהול לשכת ראש העיר מאיר רובינשטיין, שאומר, כי "ההיענות הרבה שהייתה בשנה שעברה לפרויקט, במסגרתו נשלחו לתחרות מאות חיבורים, מעידה כי ביתר איננה רק עיר יפה מבחוץ, אלא גם יפה מבפנים – מלאה וגדושה בתורה".

השארת תגובה