רבי שמעון גלאי ביקר ב'חברים לרפואה'

בהתרגשות רבה קיבלו ראשי ארגון 'חברים לרפואה' הארגון הגדול ביותר בישראל בהשגת תרופות לנזקקים את רבי שמעון גלאי שהגיע במיוחד לראות מקרוב את עוצמת החסד ואת המסירות נפש של ממש של הרוקחים והצוות המיוחד שעושה ימים ולילות להשגת תרופות לחולים נזקקים.

מנכ"ל הארגון והצוות ערכו סיור מיוחד במחלקות השונות כשהרב עומד מקרוב על הפעילות המדהימה והבלתי נתפסת בגודלה של איסוף תרופות מאנשים שיש בידם תרופות שלא צריכים והעברתם לחולים שאין ידם משגת.

ארגון חברים לרפואה מעביר בכל חודש תרופות לאלפי נזקקים מול מרשם רופא החל מהתרופות הכרוניות הפשוטות ועד תרופות שעלותם לחודש עשרות אלפי שקלים והכל ללא שום תמורה. הארגון מפעיל בית מרקחת ומרכז חלוקה ומחלקה מיוחדת לניתוב התרופות, "עד שלא רואים מקרוב בעיניים לא שייך לתאר את כמות העזרה שנעשית מכאן" הוסיף הרב.

"אתם מצילים חיים כפשוטו" אמר הרב "אלו מעשי חסד עצומים וזכות אדירה שיש לנו כזה ארגון" עוד הוסיף הרב ואמר כי אנשים שיש בידם תרופות וזורקים אותם לפח זה ממש חשש לבל תשחית והיכולת להציל אחרים במשהו שאתה לא צריך הוא ממש מחובת כל אחד ואחד.

במהלך הביקור במחלקה של התרופות היקרות עמד הרב על הדרך המופלאה של תרופה מהאדם שנותרה בידו התרופה ועד ביתו של החולה כמו כן גם על כמות התרופות שיוצאות מהמחלקה הזאת מידי יום בשווי של עשרות אלפי שקלים. מי שיש לו שאלות באמונה שיגיע לפה ויראה איך בדרכי ניסים מצליחים להשיג תרופות כאלו ולדאוג לאותם החולים.

הרב גלאי סיים את הביקור בברכה שתזכו להמשיך במעשי החסד ושהקב"ה ישלח רפואה שלימה לחולים ושתמשיכו להיות שליחים נאמנים לרפואת עם ישראל.

השארת תגובה